Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slenger meg inn her til dere også litt jeg. Selvom jeg tror det blir marsbaby. Har fått termin 28. februar. Vet ikke kjønn, men har en følelse om at det er gutt.

Legen sendte henvisning til UL i uke 6, fikk brev i posten fra KK allere uken etter. Når jeg skal inn er jeg 18+1 :) Gleder meg, men det er litt lenge til ennå :P

Fortsetter under...

Her er formen strålende om dagen.

15 +4. OUL 17+6, så det nærmer seg. Guttefølelse her :D

Magen er helt flat om morgenen, men litt mer oppblåst på kvelden. Ikke lagt på meg noen ting enda, men er veldig klar for å ta i mot kiloene nå.. Ikke økt matlyst heller, synes det er litt rart. Eller?

Hei hei!

Jeg har termin 6 feb og er 16 uker i morgen. Formen er fortsatt dårlig...Trett, uggen etc. Fikk konstatert jernmangel og er nå satt på tablettkur, håper ting retter seg, for jeg har vært supertrett helt frem til nå. Vi venter forresten nr 3 i rekkefølgen, ska bli godt å bli ferdig med å lage unger. Synes ikke det er så veeeldig stas å gå gravid jeg ;)

Slenger meg inn her til dere også litt jeg. Selvom jeg tror det blir marsbaby. Har fått termin 28. februar. Vet ikke kjønn, men har en følelse om at det er gutt.

Legen sendte henvisning til UL i uke 6, fikk brev i posten fra KK allere uken etter. Når jeg skal inn er jeg 18+1 :) Gleder meg, men det er litt lenge til ennå :P

Da tror jeg vi skal på OUL samme dag :P min sendte også henvisning i uke 6, og jeg skal også 18+1 ;) vi er jo akkurat like langt også :D

Annonse

Da tror jeg vi skal på OUL samme dag :P min sendte også henvisning i uke 6, og jeg skal også 18+1 ;) vi er jo akkurat like langt også :D

Hehe, kanskje en av oss sitter i gangen utenfor og venter på den andre ;) Er det er fredag du skal?

Hehe, kanskje en av oss sitter i gangen utenfor og venter på den andre ;) Er det er fredag du skal?

Haha, hadde ikke forrundret meg ;) ja, skal på morgenen en fredag ;)

Haha, hadde ikke forrundret meg ;) ja, skal på morgenen en fredag ;)Min termin ut i fra babyverden er forresten 28. Februar...men legen sin er 1. Mars...

Hehe, artig. Da er det nok omtrent samtidig vil jeg tro ;) Hadde du vært på tidlig UL? Min nett-termin sa 02. mars, legen sa 03. mars, men etter grundige undersøkelser hos gynekologen sa hun 28. februar. Hun sa også at det hun sa etter UL stort sett ble det samme som etter ordinær UL på KK :)

Ja, var på tidli ul hos mortensen, han sa ikke noe om termin, bare at lengden på fosteret stemte på dagen med hvor langt jeg var kommet den dagen :) jeg tror nok jeg får i beg. Av mars, fremfor februar, men man vet jo aldri :) var grådi betryggende å være på tidli ul... han klarte å sjekke alt fra overleppe til nakkefold... alt var perfekt sa han :)

• 2 uker senere...

Annonse

Hopper inn her jeg også :) Hadde menstermin 27. januar, men etter OUL i går fikk vi "endelig" termin 06. februar :-) Alt var bra med nurket i magen og det er en lillebror som kommer :-) <3 Storebror fyller 3 år 8. februar så håper virkelig ikke lillebror kommer samme dag....!
Så det var flere som har termin 6. februar, hvor mange uker+dager er dere nå...? De fleste terminkalkulatorer skal jo ha siste mens' første dag, men stemmer jo ikke med terminen jeg nå har fått... ;-)

Formen her er forresten bare bra, hatt en uke hvor jeg var ganske uggen (rundt uke 8-9) Akkurat samme som med storebror hehe, men nå merker jeg egentlig ingenting, bortsett fra at magen begynner å komme litt i veien hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...