Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nemo; Jeg var 13+3 på ul. Det var navlestrengen som lå i veien, slik at vi ikke fikk se kjønn. Hvordan gikk det i dag? :)

Ootuva; Hos oss målte de nakkefolden, og den så helt fin ut, samme med ryggsøyelen i forhold til ryggmargsbrokk. Hehe, gamblet godt da med at de kunne se begge deler.. De vil nok ikke si noe før de er helt sikre vil jeg tro ;) Deilig å se at det er liv i hvert fall <3

Nemo; Jeg var 13+3 på ul. Det var navlestrengen som lå i veien, slik at vi ikke fikk se kjønn. Hvordan gikk det i dag? :)

Ootuva; Hos oss målte de nakkefolden, og den så helt fin ut, samme med ryggsøyelen i forhold til ryggmargsbrokk. Hehe, gamblet godt da med at de kunne se begge deler.. De vil nok ikke si noe før de er helt sikre vil jeg tro ;) Deilig å se at det er liv i hvert fall <3

Ja var herlig å se det lille knøttet som sprella rundt :) hadde håpa på at de fikk målt nakkefold og men håper på at siden ho ikke så den så kan den umulig være for tykk hvertfall? Bortsett fra det så målte hun masse å sjekka at alt var symmetrisk osv :-)

Annonse

Da er vi like langt Piu :)

Jeg synes noe av det morsomste med dette er og spekulere på navn. Her er Gustav og Elina mine favoritter så langt.

Jeg var og kjøpte garn til det første strikketøyet også i går, nøytrale farger. Stolt kommende mamma, som endelig får strikke til min egen.. :wub:

Annonse

Herlig å kunne være her inne- jeg er 13 uker i dag, og begynner å puste litt letta nå- har vært på to UL allerede jeg da, en i uke 7 og en i uke 12 pga IVF + en blødning..men alt har sett bra ut heldigvis :)) Gleder meg til OUL i uke 18- håper vi får vite kjønn da. Heldig dere som fikk vite allerede på tidlig UL da :)

Hvordan er formen da jenter, begynner dere å føle dere litt som dere selv igjen? Selv kjenner jeg ennå mye på kvalmen og har veldig lite energi og overskudd. Håper det blir bedre etterhvert nå..

Når har dere andre fått time til oul? Og hvor mange uker kommer dere til å være da? Har ikke no brev i posten om time enda jeg :/

Hei!

Fastlegen sendte henvisning for en uke siden og i går fikk jeg brev fra KK med time til oul 4.sept. Da er jeg 18+1.

Kan man kjenne liv allerede i uke 14?? Sikker på at det er det jeg kjenner....De første gangene jeg kjente det tenkte jeg at det nok bare er luft ell no, men det skjer flere ganger om dagen....

Jeg er 15 uker i morgen og i går kjente jeg en følelse i magen jeg aldri har kjent før.

Som om at noen dyttet litt med en finger inni magen. :) Kjente det bare en gang, men er temmelig sikker på at det var den lille som rørte seg. <3

Jeg har OUL den 11 september, er da 18+4. GLEDER SEG!

Føler på meg at det er en liten jente inni dær. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...