Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også ha ul i uke 24, men det er hos gynekologen jeg går hos. Mine komplikasjoner fra tidligere svangerskap er det liksom ingen som gidder å ta på alvor.. Og jeg kjenner at det provoserer meg MYE! Fikk du flyttet terminen? Og når er din termin?

Termin ble flyttet 4 dager, fra 24. til 28, men det visste jeg. Har nemlig alltid lenger syklus enn 28dgr. Jeg lå på sykehus fra uke 32 sist med alvorlig svangerskapsforgiftning og fødte prematurt, i tillegg har jeg en blodsykdom så denne gangen er jeg til lege eller jordmor hver annen uke, og så kommer ul i tillegg. Hva var dine komplikasjoner?

Annonse

Termin ble flyttet 4 dager, fra 24. til 28, men det visste jeg. Har nemlig alltid lenger syklus enn 28dgr. Jeg lå på sykehus fra uke 32 sist med alvorlig svangerskapsforgiftning og fødte prematurt, i tillegg har jeg en blodsykdom så denne gangen er jeg til lege eller jordmor hver annen uke, og så kommer ul i tillegg. Hva var dine komplikasjoner?

Jeg utviklet også svangerskapsforgiftning, men dette var mot slutten. Jeg har også en SA og en MA seint i svangerskapet fra før. I tillegg var jeg veldig nære svangeskapsdiabetes, og det er konstantert GBS.. 

• 3 uker senere...

Hei februargjengen :) 

Hvordan gaar det med dere? Formen fin og magene vokser? Lite aktivitet her..

Her har er formen super og jeg er over i uke 25. Ukene flyr og nyter hver dag av denne etterlengtede graviditeten... :wub: 

Magen spratt ut for et par uker siden. Bare lagt paa meg 4 kg og nyter at jeg fortsatt kan trene, noe roligere tempo selvsagt. Utrolig takknemlig for det! Haaper det fortsetter slik.

Jeg har saa smaat begynt aa handle litt, og hun har faat sin foerste kjole.  Ellers er jeg ikke noe fan av dette utstyrshysteriet, saa vi kommer til aa arve mye og handle det mest nodvendige.

Her er formen egentlig ganske så bra. Er i uke 23 nå, men syns tiden går veldig sakte! Kontroll på onsdag så blir spennende å se hvor mye jeg har lagt på meg og se åssen jeg ligger ann på sf målene :)

Har kjøpt ganske mye av de "store" tingene egentlig. Vogn, bilsete, sprinkelseng osv, har kjøpt alt brukt foreløpig. Syns det er unødvendig å kjøpe alt av utstyr nytt, dessuten er det kjempe dyrt!

Akkurat bestilt meg time til 3D ul i uke 28, noen andre som skal ha 3D ul? Gleder meg kjempe masse så dette blir 5 lange uker! Lite aktivitet på februargjengen ja, dette må gjøres noe med! :)

Formen min også ganske bra. Magen vokser og jeg føler meg så fin!:) Har noe problemer med å sove på natta, men det er fordi jeg ikke klarer å sove på magen. Jeg finner liksom ikke helt den gode liggestillingen.

Av utstyr har vi ikke fått kjøpt inn så veldig mye. Vi har fått i hus en del klær, men mangler de store tingene. Men vi tar det litt etter hvert. Kanskje litt i helga :)

Vi må få i gang aktiviteten her nå damer! :)

Jeg er 24+0 i dag og formen er ganske så fin. Har litt trøbbel/vondt i bekkenet, men det tror jeg var på grunn av alt for mye jobbing... Er nå 20% sykemeldt, og det hjelper masse med den ene dagen fri. Har kontorjobb, så ikke så godt og sitte så masse som jeg gjør.

Har en som blir 3 år når lillebror kommer, så mangler vel egentlig igjenting, har alt etter storebror :) Veldig deilig å slippe alle de utgiftene ;-)

Skal ha 3D UL denne gangen også, men tenkte å ha det på samme tid som vi hadde med storebror siden det blir nesten nøyaktig 3 år mellom dem (terminen til lillebror er to dager før storebror blir 3 år.....!) Litt gøy å sammenligne brødrene på samme tidspunkt :)

Mange her som er på facebookgruppen for februarmammaer 2014?

Annonse

Godt aa hoere at det er litt liv i denne gjengen her ;) Og at formen er stort sett bra hos dere.

Vi har bestilt 3D ultralyd til uke 28. Blir hyggelig aa "hilse paa" igjen :P

Er det noe spennende som skjer paa denne facebook gruppen SAE+MAE?

Er en del sliten, men utenom det er formen bra er nå i uke 25+1. Var hos JM på torsdag og etter en prat med henne vil jeg nå gå over på svangerskapspenger ca tre dager i uka. Hun var ikke veldig begeistret over 4t reisevei om dagen for og være på jobb.

Lille man turner godt i magen og vi har begynt og få inn en del av tingene vi skal ha. (Det skal sies at den vordene bestemor har tatt helt av så trenger ikke kjøpe så mye slev hehe). Men vogna kom i går og det var stas :) Godt det går bra med dere damer, kose dere videre med magene :)

Godt aa hoere at det er litt liv i denne gjengen her ;) Og at formen er stort sett bra hos dere.

Vi har bestilt 3D ultralyd til uke 28. Blir hyggelig aa "hilse paa" igjen :P

Er det noe spennende som skjer paa denne facebook gruppen SAE+MAE?

Er ganske mange medlemmer der ja :) Bare mammaer som har termin i februar 2014. Ganske masse liv der ja, iallefall i forhold til her ;)

Bare å sende meg pm med hva du heter så kan jeg legge deg til hvis du vil :)

• 3 uker senere...

25+5 idag og nærmer meg sakte men sikkert 3 trimester! 2 uker til 3D ul, det blir kjempe moro! :-) har gått helt berserk med shoppingen i det siste så har faktisk alt av utstyr i boks bortsett fra klær og litt små ting. Veldig deilig å ha det i orden tidlig, vet jo ikke åssen formen er på slutten selvom den er fin nå.

Andre som har handlet mye? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...