Gå til innhold

Skjønner ingenting nå...

Anbefalte innlegg

Hadde mensen sist 5 Juli (Da en del mindre enn normalt. Bare en dag der det kom "normalt" Resten av dagene var det veldig lite..)

For 2 uker siden fikk jeg noe jeg regnet med var smerter i forbinnelse med EL, men det ga seg ikke. Ble bare verre og verre! Pluss at det kom litt blod på papiret... (Blør aldri utenom mensen)

Så for ei uke siden var jeg en tur hos en lege som ikke gjorde annet enn og
kjenne på egglederne og livmoren (Han mente alt var normalt,
men siden livmoren var så langt bak var det litt vanskelig og kjenne)
For så å spørre meg om det kunne kjennes ut som jeg var gravid? -Fordi, man kunne jo ikke være sikker når ikke mensen hadde vært som den bruker. Sjekket ikke noe mere, jeg fikk bare vente å se! :/

Har føltes som kraftige menssmerter, og stikking nede i magen...  Ikke har jeg trodd at jeg skulle være gravid heller, så regner med at det ikke skal være "psykisk"! :P

I dag tidlig tok jeg en test bare for sikkerhets skyld, og fram kom det en veldig svak strek nr. 2 som jeg aldri har fått på de før!? (Ja, hadde det vært bare jeg som så den... Men det var det første mannen så når han så på testen... ) Men så klart...
Rett etter testen begynte jeg å blø igjen...

Så her sitter jeg da! Skjønner bare mindre og mindre... Og kunne heller ikke få en legetime før på fredag for å finne ut hvorfor jeg har sånne stikkende smerter nede i magen.. Blir bare så lei av og ikke vite hvorfor og hva som gjør så vondt! :(

Noen som har opplevd noe lignende før...?

Anonymous poster hash: 23d47...1ff
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068161-skj%C3%B8nner-ingenting-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har opplevd noe lignende og har laget en egen tråd om det på prøvere over 35!

Kort fortalt : mens 27 juni . Kort og lite . Begynte og spotte brunt en uke etterpå. Veldig lite men hver dag i 4 dager . Testet positivt disse 4 dagene. Veldig svakt . Dette er nå over 3 uker sider og nå tester jeg negativt på strimmel . Eller jeg kan skimte streken om jeg går inn fordet... Men det er jo bare håpløst . Testene jeg tok under spottingen var tydelige selv om de var svake . I dag er jeg 5 dager over ikm.

Går ut i fra jeg har hatt en kjemisk graviditet . Selv om jeg har lest at man vanligvis blør mer da enn hva jeg har gjort . Har ingen annen forklaring siden testene er negative. Har mens og el smerter annenhver dag og det kjennes ut som mens er rett rundt hjørnet. I tillegg er brystvortene utrolig ømme ,og har til tider mye mer utflod enn jeg pleier . Tydelig dette har klusset med kroppen !

Kan det være at du også har hatt en kjemisk graviditet ?

Kansje ta en ul i tilfelle sv skap utenfor livmor.Da har man gjerne svakere tester småblødninger og magevondt.Jeg har hatt det , høres likt ut.Ikke meningen å skremme deg altså!

Men hvis det er i egglederen så kan den sprekke og da kan det bli akkutt.

Eller det trenger ikke å være noe i det hele tatt.Men få deg en ul og finn ut av det.

Endret av *Smiley*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...