Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Når jeg til vanlig ikke trener.. Anonymous poster hash: 7d66a...8e1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Om du ikke øker matinntaket fordi du er sulten etter turen og vanligvis ville brukt den halvtimer på å sitte i sofaen vil du fort merke at det blir borte noen cm. Veldig stort utslag vil det ikke ha, slanking er 80% kosthold og 20% trening, skal du virkelig merke noe på vekta er det kostholdet du må forandre. Anonymous poster hash: adbd9...729
Bustetroll Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Hvis du minsker kaloriinntaket litt samtidig, og går i raskt tempo, så vil det gi utslag på vekta ja. Men vanlig gange i 30-40 min er ikke mye.Rask gange, gjerne oppoverbakker. Prøv å jogg noen meter, for så å gå igjen, når du orker.Og kutt litt ned på kaloriinntaket.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Enn bekjent av meg la om kosten og begynte å gå tur i stedet for å se hotell cæsar. Han var litt overvektig i utgangspunktet og ble slank bare på noen måneder! Anonymous poster hash: dc91e...fde
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Jeg spiser magert om dagen, går på shake og spiser litt knekkebrød og grønt i tillegg. Bare håper at gåturer kan gi enda mere fortgang. Litt utålmodig med å gå ned 10kg HI Anonymous poster hash: 7d66a...8e1
Elsker livet Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Vil tro det vil ha en betydning for ca. 5 % av vektnedgangen. Kosthold er absolutt det viktiste.
Pesta Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Jeg ble slankere i en periode jeg gikk ca 45min hver dag, men da spiste jeg samtidig sunt og fornuftig. Nå har jeg vært litt slapp i det siste, så kostholdet har sklidd litt ut og kiloene har lagt seg på kroppen igjen. Jeg tror derfor det å gå en tur (med litt tempo) vil hjelpe deg til å gå ned i vekt, siden du også passer på kostholdet :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Jeg går opp i vekt med 3-4 mil powerwalk i uka, men ned i cm.. Anonymous poster hash: 438bf...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå