Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har ei Ingrid Kristin (2007) og en Cornelis (2011). Minsten er ventet i februar, og vi er langt på vei enige om navn. Helt enige egentlig. men så blir jeg usikker. Høres kobinasjonen av søskennavn rar ut?

Navnene vi vil bruke på minsten er

Marit Amalie (om det er jente, oppkalling)

Kristoffer (om det er gutt) Eventuelt Martin (men vi heller mest mot Kristoffer)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068136-s%C3%B8skennavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marit Amalie, så nydelig, passer kjempefint!

Jeg synes guttenavnene går fint til Ingrid Kristin, men blir veldig kjedelige i forhold til Cornelis. Uansett spiller det selvfølgelig ingen rolle dersom dere er enige :)

Endret av sommertiara

Gratulerer med baby på vei:-) Så det På bloggen (veldig bra blogg!!),meeeen jeg er dårlig til og kommentere,så da passet det jo bra og gjøre det her :)

Kristoffer er et fint,men liker bredere Christoffer..Martin er også fint,men litt kjedelig.

Marit Amalie likte jeg ikke.Har aldri likt navnet Marit,fordi at mamma har en grusom (sorry Marit hvis du leser dette) tante som heter det! Amalie har jeg heller aldri likt,og jeg aner ikke hvorfor..men liker Amelia,og det ligner jo litt :)

Annonse

Synes ikke de passet nei, og er ganske så enig med sommertiara. Kjedelig ift til storebror. Synes ikke Marit Amalie var pent. Liker forsåvidt ingen av navnene. Og jeg hadde ikke valgt K på Kristoffer når storebror begynner på C. Men det er meg, og jeg er over gjennomsnittet opptatt av symmetri og en helhetlig tankegang ift søskennavn.

Og jeg hadde ikke valgt K på Kristoffer når storebror begynner på C. Men det er meg, og jeg er over gjennomsnittet opptatt av symmetri og en helhetlig tankegang ift søskennavn.

Jeg tenkte først det samme, men Kristin er jo ikke med Ch heller...

Og jeg hadde ikke valgt K på Kristoffer når storebror begynner på C. Men det er meg, og jeg er over gjennomsnittet opptatt av symmetri og en helhetlig tankegang ift søskennavn.

Jeg tenkte først det samme, men Kristin er jo ikke med Ch heller...

Sant nok! Det gikk meg hus forbi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...