Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag 30.07?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 her også! Men er lovt igangsettelse innen termin pga komplikasjoner ved siste fødsel. Dessuten ligger babyen i tverrleie om dagen, så jeg får ny kontroll om en uke for å sjekke hvordan han ligger. Akkurat nå ligger ei skulder og hånd ned i bekkenet og da blir vaginal fødsel umulig...

Annonse

4 dager til termin! Vært på kontroll, og egentlig er alt klart, hodet er festet, livmoren min blir hardere og jeg har begynt å gå ned i vekt! Men hun kan godt holde seg inne til over helgen, sånn at vi får flyttet før hun kommer, har ikke tid til å føde før på søndag :D

Annonse

46 dager til termin, nettopp kommet hjem fra europaferie og NÅ er jeg klar for å tre inn i redebyggermodus. Eller i alle fall over helgen. Da begynner barna i bhg og SFO og vi er klare for hverdagen igjen :-)

3 dager på overtid i dag. Ikke ovetidskontroll før dag 9, på mandag som kommer!! syntes dette er sent. da er det 13 dager siden forrige kontrol hos jordmor. håper innen helgen. er passe lei nå. masse menmurringer i flere uker, men ser ikke ut til at det hjelper det spor. 

alle burde kommet senest termin. storesøster her kom 2 dager over så denne er om muig enda tregere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...