Gå til innhold

Hvor mange dager igjen idag 30.07?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 7 dager igjen til termin og håper at han har tenkt å komme ut snart :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 dager til termin! Har håpet han skulle komme før men akkurat hentet storesøster fra bhg med mistanke om vannkopper så nå må han bare bli der inne!! :(

Skrevet

20! blæh.. så sakte det går! 

Skrevet

8 dager over termin her. Blir satt igang om to dager bhvis han ikke kommer selv. Vilt å tenke på at han er ute i løpet av uka :-D

Skrevet

20 her også! Men er lovt igangsettelse innen termin pga komplikasjoner ved siste fødsel. Dessuten ligger babyen i tverrleie om dagen, så jeg får ny kontroll om en uke for å sjekke hvordan han ligger. Akkurat nå ligger ei skulder og hånd ned i bekkenet og da blir vaginal fødsel umulig...

Skrevet

20 dager her også :)

Kan godt vente litt til egentlig (ok noen dager i hvert fall), har ikke landet helt etter permisjonsstart, og huset er litt bombet. Vil gjerne komme litt mer i orden før ballet starter!

Skrevet

4 dager til termin! Vært på kontroll, og egentlig er alt klart, hodet er festet, livmoren min blir hardere og jeg har begynt å gå ned i vekt! Men hun kan godt holde seg inne til over helgen, sånn at vi får flyttet før hun kommer, har ikke tid til å føde før på søndag :D

Skrevet

11 dager!

Skrevet

3 dager igjen til termin :) Syns tida har gått altfor fort jeg!

Skrevet

20 dager! Han er hjertelig velkommen nå!!

Skrevet

46 dager til termin, nettopp kommet hjem fra europaferie og NÅ er jeg klar for å tre inn i redebyggermodus. Eller i alle fall over helgen. Da begynner barna i bhg og SFO og vi er klare for hverdagen igjen :-)

Skrevet

3 dager over...

Skrevet

3 dager på overtid i dag. Ikke ovetidskontroll før dag 9, på mandag som kommer!! syntes dette er sent. da er det 13 dager siden forrige kontrol hos jordmor. håper innen helgen. er passe lei nå. masse menmurringer i flere uker, men ser ikke ut til at det hjelper det spor. 

alle burde kommet senest termin. storesøster her kom 2 dager over så denne er om muig enda tregere. 

Skrevet

27 :)

Skrevet

18. Begynner å bli sliten...

Skrevet

25 dager. Og er seriøst drittlei nå :P

Skrevet

6 dager til termin og tiden går ikke akkurat fort......

Skrevet

6 dager til termin og tiden går ikke akkurat fort......

Ikke nå mot slutten nei :(
Skrevet

6 dager igjen. Var på kontroll i går Pga lite liv. Alt var bra. Da var jeg ikke klar for å bli ferdig. Men nå er jeg igjen veldig klar for å hilse på den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...