Gå til innhold

Andre som bruker clearblue monitor?

Anbefalte innlegg

Er litt frustrert da monitoren har vist høy i 6 dager nå men ikke max enda, har sett på strekene på testpinnen at i helga var det to, teststreken var da noe svakere, men nå er det kun 1 strek, så jeg tenker at enten har jeg ikke hatt el denne måneden, eller så har testen ikke slått ut. Andre som har opplevd lignende? Jeg har ikke den mest regelmessige syklusen heller, er min første måned med aktiv prøving nå;) har ikke gått på prevensjon på lenge nå... Har ferie nå så hadde liksom vært greit å kunne drikke og spise som vanlig nå hvis jeg ikke har hatt eggløsning og umulig kan være gravid...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068050-andre-som-bruker-clearblue-monitor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte monitoren i fjor. De to første mnd fikk jeg kun "lav" og "høy". Dobbelsjekket også med eggløsningstest og denne ga ikke utsalg. Jeg hadde rett og slett ikke eggløsning de to mnd. Syklusene mine var tidvis noe lange (som ofte kan indikere at man ikke har eggløsning).

På tredje måneden fikk jeg "max" og følgelig også positiv eggløsningstest. Ble gravid da.

Husker at jeg sammenlignet teststrekene alle disse månedene og konkluderte med at de ikke var logiske - så slutt å se på dem, men forhold deg til hva displayet sier - er nå min erfaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...