Gå til innhold

Omg, mage allerede!!

Anbefalte innlegg

Er gravid nå med 2. mann, ca 10 uker på veg og jammen begynner ikke buksene og bli stramme allerede. Krise! Kommer sikkert til å ende på over 100 kg ( startet litt høyt da..) vurderer å melde meg på et roede gravid kurs.. Er det noen andre som har tanker, erfaringer om det?

Anonymous poster hash: 500e8...b9e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068043-omg-mage-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var enorm i mitt første svangerskap.

Allerede etter tre mnd spurte folk om jeg ventet tvillinger....Endte til slutt på 107 kg og fødte en diger klump på over 5 kg. Mistenker(både jeg og lege) at jeg kanskje hadde svangerskapsdiabetes pga elendig kosthold. Så denne gangen er jeg super påpasselig på hva jeg spiser. Skal spise sunt så jeg slipper det der igjen. Vet ikke om Grete roede er noe poeng når man er gravid, det er jo ikke tiden for slanking. Har selv gått på kurs og det det går i er jo sunt og variert kosthold og trening, ja sunn fornuft egentlig, og det klarer vi vel uten å betale masse penger :-)

hehe jeg er 8 uker på vei med nr 2 og var i dag på shopping etter mammabukser. Har mange bukser med høyt liv og realiteten er nå at på grunn av oppblåsthet ser jeg omtrent ut som jeg er 16-17 uker på vei. orker ikke buksene som presser på min stakkars mage så da må jeg enn så lenge krype til korset og bytte dem ut:) Og kjenner jeg meg selv rett så er det så deilig å gå i mammabuksene at jeg nok ikke kommer til å bruke de vanlige busene før lange tider etter fødsel hehe:D

Anonymous poster hash: 2b9ac...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...