Gå til innhold

Anbefalte innlegg

å tro på at det endelig har skjedd for oss?:)

Etter seks forsøk, to m donor, tre avbrutt, ett ødelagt av dårlig olje og en kjemisk graviditet...valgte vi å dra til Danmark i påvente av Riksen og donor back up der...

I går tok jeg en test og den var svakt svakt rosa strek...på kvelden ble den veldig tydelig..i dag tidlig tok jeg to som skinte rosa strek...clearblue m blått kryss i kveld... Kan jeg virkelig tro at vi er gravide? 

11 rugedag.. innsett var torsdag for knapt en og en halv uke siden...:)

StorkIvf gratulerte men jeg er så redd for kjemisk graviditet.. og nok en skuffelse...selv om jeg samtidig er overlykkelig:)

Hva tror dere andre her ute?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144067971-skal-man-t%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du skal glede deg så mye som du føler deg komfortabel med, og så ta det dag for dag. "Stranger things have happened!"

Gratulerer så mye. Det var på tide at dere i alle fall kommer et steg videre, og uansett hva som skjer - så er det jo akkurat det det er; ett steg videre!

Jeg krysser det jeg har for dere!

Gratulerer så mye og helt enig med MK73. Ta det dag for dag og tillat deg selv å glede deg!

Heelt rolig blir man vel aldrig før barnet er ute velskapt - og når barnet er født er det nok av andre bekymringer som tar over ;-)

Hei jenter..

Veeeldig gravid her nå og testene er bare blitt sterkere:) 

Bekreftet av klinikk og lege....og nå er d ultralyd allerede neste mandag.. 5 uker i morgen:) 

Tør nesten å tro på det nå <3 :):) Takk for alle gode gratulasjoner og trøstende ord:)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...