Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! 
Jeg har slitt noe veeldig med tannverk den siste uka som har vært... Har ikke sovet siden natt til lørdag, så jeg har prøvdd å døyve smertene med paracet noe som egentlig ikke har funket... Noen som har noen erfaringer med å bruke det i svangerskapet? Har googlet å spørt litt rundt og de fleste sier at dette ikke skader fosteret med moderate mengder, men søker råd her... 
Har vært hos tannlegen, både i forrige uke og i dag.. Har gått på en antibiotikakur en uke som ikke har fungert, og i dag måtte tannlegen ta opp igjen en rotfylling som jeg tok i høst... er meget sliten pga lite søvn og har det veldig vondt.. skal jobbe fullt denne uken.. Vet ikke som jeg klarer dette.. Skal antageligvis til tannlegen igjen i morgen, siden jeg fortsatt har vondt.. Hun vet jeg er gravid.. Kan en tannlege skrive ut noen form for sykemelding eller må jeg ta kontakt med legen? Ingen som vet jeg er gravid enda siden det er litt tidlig.. Og jeg har ikke lyst til å fortelle det på jobben enda, siden sjefen min er søskenbarnet til samboeren min... 
Takker for alle svar jeg får  :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...