skjotta Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 vi har kjøpt hus. det er bygget i 76 og de har fikset opp både gulv og vegger, men har alså beholdt de gamle teak dørene... (Blærk!!!!) vi kommer ikke til å ta oss råd til kosmetisk oppfiksning før vi har fått bygget opp bufferen igjen (egenkapitalen slukte det vi hadde) men litt maling kan bruke "lommepenger" på. blir sikkert ikke mye kafe liv og sånn alikevell, nå som jeg skal koooose meg i huset mitt ;-) MEN så var mamman min skikkelig Debbie Downer og sa at "det blir aaaaldri fint og kommer til å flasse av med en gang!!!" noen som har prøvd?
Juks Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Vurder nøye før dere evt maler, ville ha pusset med fint sandpapir og hørt med forhandler hvilke maling som er slitesterk og tåler utevær. vi har beholdt teakdør til huset mens resten er pusset opp, men den er stor og flott. Vet at nye teak dører koster 20 tusen +. Kanskje du kan prøve å selge den, her jeg bor i landet er det etterspørsel etter gamle teakdører ( men sikkert mye som er slitt /stygg og ikke salg bart)
skjotta Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2013 Vurder nøye før dere evt maler, ville ha pusset med fint sandpapir og hørt med forhandler hvilke maling som er slitesterk og tåler utevær. vi har beholdt teakdør til huset mens resten er pusset opp, men den er stor og flott. Vet at nye teak dører koster 20 tusen +. Kanskje du kan prøve å selge den, her jeg bor i landet er det etterspørsel etter gamle teakdører ( men sikkert mye som er slitt /stygg og ikke salg bart) glemte visst og si at det er teak dører inne det er snakk om. utedøra kan bare være teak, det gjør meg ikke noe, men de brune dørene skjærer meg litt i øynene når alt annet i huset er veldig hvitt og fint....
ianda Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Ikke no problem å male. Puss lett ned fint sandpapir før grunning og to strøk maling påføres! Hør i malerforretning om de her noen tips og få riktig maling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå