Gå til innhold

Mye nedpress og vondt i underlivet allerede.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det også slik nå i uke 22, eller er jeg i 23 alt allerede mon tro..? ( har mistet tellingen :-P)

Mye press nedover og hovner opp nedentil (og med flere arr etter å ha blitt klippet tidligere fødsel, kjennes hele området like vrengt og vondt som rett etter fødsel -_- )

Anonymous poster hash: 36e40...823

Er sånn jeg og, i uke 22. Og han foretrekker å ligge nederst, viste på ul at han ligger "på ryggen" nederst i livmoren.

Men siste uken har han sparket noe oppover, og da er det rimelig langt opp også, mot rett under ribbeina, så han har nok hatt nok plass hele veien.

Jeg blir andregangsfødende dersom vi kommer i mål med dette svangerskapet (23 uker på vei nå). Jeg har hatt mye nedpress og hovenhet nedentil i flere måneder allerede. Jenta mi sparker ikke bare nedover, men likevel føles det altså slik.

Tok dette opp på en av kontrollene på Riksen (har komplikasjoner) og legen sa at det ikke er uvanlig at det føles slik andre gang, samt at det ofte vil lette litt senere i svangerskapet når barnet legger seg bedre til i bekkenet.

Uansett ikke noe å bekymre seg for :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...