Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har akkurat betalt semesteravgift og godkjent søknaden fra Lånekassen. Kan jeg være så heldig å få det innen neste uke, eller får man det rett før skolestart?noen som vet og kanskje kan svare meg? Anonymous poster hash: 81504...463
ullpledd Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Min erfaring fra Lånekassa er at det pleier å komme ganske kjapt etter at de har registrert at du har betalt semesteravgift etc. Men tror ikke de pleier å betale ut før etter 5 august eller no? Uansett får du det lenge før skolestart, det gjorde alltid jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Jeg skal begynne siste året på høgskolen og både i fjor og i forfjor fikk jeg stipendet til skolestart, 15.august. Betalte semesteravgift og godkjente utdanningsplanen i midten av juli, men pengene kom ikke før skolestart (det er skolen som melder inn når semesteret begynner) Anonymous poster hash: 98529...bcf
Mamma til 3? Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg betalte semesteravgift og signerte elektronisk på Lånekassen i dag. Stod på sidene deres da at pengene kommer en til to uker etter semesterstart. Det syntes jeg hørtes seint ut, har fått dem tidligere før tror jeg. Uansett, jeg sjekka nå nettopp, klipp og lim fra lanekassen.no: Semesteravgift og registrering før utbetalingFør du kan få pengene, må du betale semesteravgiften og registrere deg på lærestedet ditt. Du får første utbetaling tidligst rundt midten av august.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg betalte semesteravgift og signerte elektronisk på Lånekassen i dag. Stod på sidene deres da at pengene kommer en til to uker etter semesterstart. Det syntes jeg hørtes seint ut, har fått dem tidligere før tror jeg. Uansett, jeg sjekka nå nettopp, klipp og lim fra lanekassen.no:Semesteravgift og registrering før utbetalingFør du kan få pengene, må du betale semesteravgiften og registrere deg på lærestedet ditt. Du får første utbetaling tidligst rundt midten av august. Måtte sjekke og i mailen jeg fikk fra Lånekassen står det: "Hei. Vi har mottatt signert avtale om støtte, eller vi har sjekket om alt er i orden for utbetaling til deg. Pengene blir overført til kontoen din tidligst ved semesterstart. Når kommer pengene? Tidspunktet for første utbetaling er avhengig av utdanningen din og når du starter på lærestedet" Anonymous poster hash: 98529...bcf
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Takk for svar, men da skal jeg ikke belage meg på at noe kommer før skolestart. Hi Anonymous poster hash: 81504...463
Gjest ________ Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Ifjor fikk jeg godkjent søknaden i begynnelsen av august og betalt semester avgift Studiestart/registrering var 18 august men fikk stipendet utbetalt tidligere rundt den 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå