Gå til innhold

Når er det for sent å klippe gresset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 81388...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kl 23? 

Anonymous poster hash: 39782...9ca
Skrevet

Etter reglene før 2300, men jeg ville aldri klipt gresset etter 2000. Liker å ha det rolig på kvelden. Heldigvis så er nabolaget enig :)

Anonymous poster hash: b6ac7...924
Skrevet

Jeg syns det er for sent etter klokken 20. For det er veldig mange småttiser som skal sove rundt den tiden. Å klippe gresset klokken 23 er rett og slett plaging!

Anonymous poster hash: 6f9da...e99
Skrevet

Det er vel en regel som sier at man ikke skal bedrive støyende aktivitet i nabolaget etter kl 2200. 

Anonymous poster hash: d52e1...1e5
Skrevet

Jeg syns etter kl 21 er for sent.

Skrevet

Er vel 23 som er reglen, men personlig ville jeg aldri klippet plenen etter kl 19 på kvelden, da legger mange barn seg...

Anonymous poster hash: 776dc...95e
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor du bor.... Bor du i et byggefelt med småbarnsfamilier ville jeg nok klippet ganske tidlig på kvelden. Bor du uten nære naboer kan du vel nesten klippe døgnet rundt ;)

Anonymous poster hash: c5b4e...44a
Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke vil klippe gresset selv etter kl 20, maks kl 21, av hensyn til naboene, men samtidig ville det ikke plaget med om naboen klippe det ga 22. Etter 23 hadde jeg tenkt at det ikke var ok.

Skrevet

Ifølge noen tråder som har vært her i sommer kan det ikke klippes gress i helgene for da må naboene få litt ro og stillhet, og nå sier dere at man ikke kan klippe gress etter at barn begynner å legge seg (sånn ved syv, åtte tiden). Jeg er alene med ei på to og å klippe gresset når hun er våken er umulig, samt at jeg jobber full dag hver dag. Så kan noen fortelle meg når jeg skal få mulighet til å klippe gresset hvis jeg skal følge alle deres "regler"?

Anonymous poster hash: eb330...0a0

Skrevet

Etter halv åtte med motordrevet klipper ville jeg ha sagt.

Skrevet

Etter reglene kan man vel holde på til 23, personlig ville jeg ikke begynt etter 21.

Naboene mine derimot kan fint holde på til 23 uten at jeg bryr meg, ungene tåler støy og mine ører blokkerer automatisk ut slike lyder. Hører jeg det legger jeg det i kategorien "Koselig lyd da det representerer sommer". Jepp, å høre en gressklipper gir meg en god sommerfølelse :) 

Skrevet

Det verste er når folk klipper gress kl 08 på morran på en søndag!!! Ughhhh da blir jeg j*&^/$ irritert! !

Anonymous poster hash: 06d0a...cef

Skrevet

17 mener jeg. hadde en nabo før som ALLTID klippet gresset mens alle andre satt ute og grillet mellom 17-21. Bah.. 

Skrevet

her vi bor kan vi nå bli politi anmeldt for å klippe plenen på søndager. Men ellers er det ingen regler utover den som sier det skal være ro mellom 23 og 07. Foretrekker helt klart at naboen klipper plenen sent på kvelden enn tidlig en lørdags morgen. Selv klipper vi stort sett engang mellom 19 og 21.30, kommer ann på hvor raskt guttungen sovner. 

Anonymous poster hash: 6badf...011
Skrevet

Jeg ville sakt med forbehold. Her er det nesten bare småbarnsfamilier med større barn og da. Men den ene naboen har bare store barn (yngste der er 12 år) og faren der kan godt starte motorsaga/gressklipperen/gravemaskinen/snekre ol etter kl 22. det syntes jeg er uhørt. De har drivi de siste to åra med å grave opp og forme hele tomta si og mesteparten av arbeidet går på kveld/natt...

Forrige uke så kom jeg ut døra med vesla som skulle sove i vogna, stoppet å pratet med han naboen og sa jeg måtte gå for vesla skulle sove i vogna. to minutter etter så fyrer han opp motorsaga 4meter bortenfor der vi står... da ble jeg forbanna selv om det var kl halv 12 på formiddagen.. Litt hensyn kan man jo ta..

Anonymous poster hash: 43eda...388
Skrevet

Nå er det ihvertfall for sent!

Anonymous poster hash: ed5d4...c49

Gjest Julia1984
Skrevet

her vi bor kan vi nå bli politi anmeldt for å klippe plenen på søndager. Men ellers er det ingen regler utover den som sier det skal være ro mellom 23 og 07. Foretrekker helt klart at naboen klipper plenen sent på kvelden enn tidlig en lørdags morgen. Selv klipper vi stort sett engang mellom 19 og 21.30, kommer ann på hvor raskt guttungen sovner.

Anonymous poster hash: 6badf...011

Ja, for det har politiet både tid og ressurser til å bruke tid på mellom alle narko, forbrytelser, vold og drapsaker.

Skrevet

Ble ikke til noe gressklipping idag, begynte å regne i det jeg skulle til å gå ut. Får ta det imorgen hvis været er bra istedenfor :)

Men takk for svar, greit å ha en liten "pekepinn" å gå etter, siden det bare er småbarnsfamilier i nabolaget :)

HI

Anonymous poster hash: 81388...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...