Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg var på tidlig ul forrige uke, skulle da være 6+3, men vi fant bare en fostersekk.. Målte hcg og den var bare på noen og 70, så gynekologen mente at dette ikke går bra :-/ jeg har siden dette blødd litt hver dag, ikke mye. (Blødde mye under sist graviditet) Har hele tiden hatt vondt i korsryggen, siden jeg fant ut jeg var gravid. Nå i helgen har jeg begynt å få tilbake symptomer, trøtt og kvalm og vonde pupper. Tok derfor en ny graviditetstest i dag, og den ble positiv med en gang og kjempesterk strek(har på tidligere tester vært svake streker). Så jeg tror hcg nivået mitt stiger.. Syns det var rart ikke legen ville måle hcg med ett par dagers mellomrom?? Skal på ny ul senere i uka da, så får bare vente og se.. Noen som har vært borti noe lignende?? Går dette galt uansett tror dere, eller er det en liten sjans?? Anonymous poster hash: 22922...c1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144067817-hva-er-dette-ma-bo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå