May92 Skrevet 29. juli 2013 #1 Del Skrevet 29. juli 2013 Er det mange her som har barn med natteskrekk?...trur min sønn har det. I allefall har han ett enormt raserianfall etter att han våkner mitt på natta. Nekter og legge seg i sin egen seng og er utrolig vanskelig til og få sovnet igjen..noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlemisstrouble Skrevet 29. juli 2013 #2 Del Skrevet 29. juli 2013 Ja jeg tror dattera mi har det... Hun er snart 2 år, det skjer et par ganger i mnd at hun sitter i senga og skriker høyt og lenge. Går ikke an å få kontakt med henne på en stund og hun er helt utrøstelig. Hvis du googler natteskrekk står det litt om det. Jeg har også en nevø som har natteskrekk, men han er i skolealder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May92 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2013 Kjønner, blir nesten litt skremt selv når det ikke er og få kontakt. Helt utrolig det sinne som kommer, min sønn står også nesten og hopper, kaster seg tilbake i senga og prøver jage meg bort....må bare ta han opp prøve avlede ham, du har ikke noe tips til hvordan jeg kan venne han av med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myerz Skrevet 1. august 2013 #4 Del Skrevet 1. august 2013 Hadde natteskrekk selv, og det var så skremmende at jeg husker det fremdeles... Det verste var ikke nødvendigvis marerittet, men at jeg ikke klarte å våkne. Da var det ofte litt kaldt vann sm hjalp, på hender og i ansiktet. Du kan ikke venne ham av med det, like lite som man kan venne seg av med å drømme. Men hvis han har så godt språk at dere kan snakke om marerittene, kan det ufarliggjøre det, og du kan lære ham å "skremme" bort de vonde tankene ved å tenke på fine ting i stedet. Det høres kanskje banalt ut, men jeg husker merkelig mye fra min egen veldig tidlige barndom, og kan huske at jeg fant trygghet i slike små tankeprosesser. Det hjalp spesielt når jeg var så redd for marerittene at jeg ikke turte å sovne.. Men dette er heldigvis noe som går over av seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May92 Skrevet 1. august 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 1. august 2013 Kan faktiske minnes att jeg hadde noe slikt selv..fant overhode ikke ro i noe som helst...var redd hver minste lyd og så for meg ting......det hadde jeg lenger, men det er noe som ble verre etter att foreldrene mine skilte seg..nei han har ikke så mye språk nei, er jo bare 1 1/2 år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesåallerværst Skrevet 4. august 2013 #6 Del Skrevet 4. august 2013 Lurer nesten på om min sønn har det samme?! Har de øynene åpne? Han har åpne øyne, men er så utrolig sint! Dytter meg vekk, og jeg må virkelig passe meg så han ikke slår seg stygt. Prøver å legge han tilbake i senga, men han kaster seg rundt og slår hodet i sengegjerdet og strekker seg liksom ut etter meg. Fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May92 Skrevet 4. august 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 4. august 2013 Ja er akkurat det samm her. Uff...man blir litt satt ut egentlig....nesten så man byger gråte selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå