Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist gjekk eg til både lege og jordmor, men jordmor hadde jo aldri tid til å svare på spm mine, og berre vifta fekk bekymringane mine. og då eg følte meg sikkelig dårlig med for høgt BT (fekk seinare i veka konstantert svangerskapsforgiftning og babyen døde!), så sa ho at eg måtte prøve å slappe av.... Så denne gongen blir det kontroll hos fastlege og ekspertar på Haukeland!

Høres helt forferdelig ut browneyes, må være ekstra tøft å komme seg etter å ha mista etter en sånn opplevelse. Forstår inderlig godt at du velger annen oppfølgning denne gangen.

Jeg har selv vært første gang hos legen i dag og han virket nesten skremt når jeg sa at jeg var der for graviditet og anbefalte på det sterkeste meg å booke time hos jordmor. Veldig bra at han selv sa at han ikke var fortrolig med oppfølgning av gravide. Hehe.. men samtidig var han veldig bekymret for at han ikke satte opp riktige blodprøve bestilling på laben, så fikk med meg et ekstra følge skriv. Så følte jeg ble greit ivaretatt, men valgte og vente med noen av mine spørsmål :)

Jeg tenker å ta resten av oppfølgningen hos jordmor og evt. bytte fastlege om det skulle bli komplikasjoner som gjør at jeg må gå ekstra til lege fremover.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...