Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mannens boksere...? Tar med noen på føden i hvert fall. Ellers har jeg kjøpt Pierre Robert bokser (for damer) i bomull en strl større enn vanlig.

Digner denne med Pierre Robert! Her er det en måned etter fødsel, og de få PR-bokserne jeg har går på skift i vaskemaskina! Deeeilige er dem!

Kall meg rar, men jeg syns de der nettingtrusene man får på sykehuset er helt suverene ;) Jeg bøffa med meg noen sist gang og de er jo bare å kaste etter bruk. Strammer ingen steder og er øglybøgly, men det er da heller ingen som skal se de

Kall meg rar, men jeg syns de der nettingtrusene man får på sykehuset er helt suverene ;) Jeg bøffa med meg noen sist gang og de er jo bare å kaste etter bruk. Strammer ingen steder og er øglybøgly, men det er da heller ingen som skal se de

Haha! Bra jeg ikke er eneste som bøffa med meg. Har dem faktisk liggende. Mannjen lurer på hva jeg skal med dem, jeg er sikker på at jeg kommer til å få bruk for dem!

Å daffe i dem på sykehuset var fantastisk!

Annonse

Var og kjøpte meg Pierre Robert treningsboksere idag. De er faste og stramme, så holder sikkert bindet godt på plass :) kan brukes nå også så lenge jeg bretter den ned foran. Og siden det er treningsstoff skal man visstnok ikke bli klam og svett, passer jo bra i varmen som er nå.

Har kjøpt nettingtruser på apoteket. I begynnelsen er jo magen så slapp, og da synes jeg det er greit å dra nettingtrusa godt opp over magen og ha på en av gravidbuksene slik at magen får litt hold-in. Liker ikke å bruke vanlige truser før magen har gått såpass tilbake at den ikke "henger" over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...