May92 Skrevet 28. juli 2013 #1 Del Skrevet 28. juli 2013 Min sønn har i det siste hatt helt fofferdelige raserianfall, etter att han har sovet på dagen, og på natta. Han er helt hysterisk og skriker til han brekker seg. Prøver alt jeg kan for og roe han ned men han prøver bare og dytte meg vekk og kaster seg bakover i sengen. Slik kan det godt holde på i over ett kvarter. Har hørt om noe som heter natteskrekk, men er litt usikker på om de er det. Noen som har opplevd det samme, og vet har tips om dette.? På forhold tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragna+1 Skrevet 29. juli 2013 #2 Del Skrevet 29. juli 2013 Det er ikke jekslene som kommer fram? Mi fikk raserianfall etter sovinga og på natta da de første kom.. Nå sover hun godt, som før.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
May92 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2013 Har drevet med litt tenner, men trur dem har brutt igjennom nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yrild Skrevet 5. august 2013 #4 Del Skrevet 5. august 2013 Nattskrekk! Vår hadde det også på samme alder. Skremmende, men helt ufarlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå