Gå til innhold

Dere som er på siste innspurt....

Anbefalte innlegg

Er dere mindre.tungpusta nå de siste ukene? Jeg er 36+5, og så sinnsykt tungpusta av å gjøre selv den minste ting. Håper lissom at dette snart vil gi seg... men ender vel gjerne med masse nedpress og stikkinger i unferlivet i stedet... hm.. vet ikke hva som er verst og best ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144067693-dere-som-er-p%C3%A5-siste-innspurt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt tyngre i pusten de siste dagene, tror feriematen har gjort at babyen har vokst litt ekstra mye siste ukene :/ 

Halsbrannen har også blitt verre, jeg tygger Gaviscon så mye jeg orker, men de smaker viiiirkelig ikke godt!

Annonse

Eg har ikke merket noe bedring i tungpusten men magen min har ikke sunket noe heller.. Og eg har ingen tro på at den kommer til å gjøre det heller siden førstemann låg høyt oppe helt til fødsel.. Men eg slipper ikke unna nedpress, murring og stikninger sv den grunn ;) får alt eg :)

Er i uke 35 på onsdag og ikke vært tungpust på 14 dager:) Magen har vært lav hele sv.skapet. Har i dag hatt masse stikkinger, nedpress og murringer. Babyen snudde seg fra seteleie til hodeleie i helgen og d merkes! Var på ul i dag pga usikkert leie forrige uke ved jm kontroll. Babyen lå langt ned i bekkenét sa gynekolog. Dette lover godt:) kanskje jeg slipper å gå over denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...