Gå til innhold

Dere som er på siste innspurt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere mindre.tungpusta nå de siste ukene? Jeg er 36+5, og så sinnsykt tungpusta av å gjøre selv den minste ting. Håper lissom at dette snart vil gi seg... men ender vel gjerne med masse nedpress og stikkinger i unferlivet i stedet... hm.. vet ikke hva som er verst og best ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 36 uker på tirsdag og har blitt mindre tungpustet de siste ukene, siden magen synker. Belønningen er mindre halsbrann, mindre bekkensmerter, mer murringer, stikninger og nedpress :-)

Skrevet

Hehe, okei. Får vel bare slå meg til ro med at er det ikke det ene så er det det andre:) Jaja, nå er det ikke lenge igjen til vi sitter med et knøtt i armene, og alle vondtene er glemt:)

Skrevet

Jeg har blitt tyngre i pusten de siste dagene, tror feriematen har gjort at babyen har vokst litt ekstra mye siste ukene :/ 

Halsbrannen har også blitt verre, jeg tygger Gaviscon så mye jeg orker, men de smaker viiiirkelig ikke godt!

Skrevet

Du må prøve link tyggi!!! De er gode i tillegg til at de funker kjempegodt! Må tygges i minst 10 min, men det er ingen problem siden de faktisk er gode:) :)

Skrevet

Jeg syns alt er mye tyngre, typen tror alltid jeg skal si noe når jeg skal reise meg f.eks. for jeg lager så rare lyder :-D

Er en uke over termin...

Skrevet

Eg har ikke merket noe bedring i tungpusten men magen min har ikke sunket noe heller.. Og eg har ingen tro på at den kommer til å gjøre det heller siden førstemann låg høyt oppe helt til fødsel.. Men eg slipper ikke unna nedpress, murring og stikninger sv den grunn ;) får alt eg :)

Skrevet

Er i uke 35 på onsdag og ikke vært tungpust på 14 dager:) Magen har vært lav hele sv.skapet. Har i dag hatt masse stikkinger, nedpress og murringer. Babyen snudde seg fra seteleie til hodeleie i helgen og d merkes! Var på ul i dag pga usikkert leie forrige uke ved jm kontroll. Babyen lå langt ned i bekkenét sa gynekolog. Dette lover godt:) kanskje jeg slipper å gå over denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...