Gå til innhold

Når begynner dere med gravid belte i bilen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sniker meg inn fra 3 tri. Jeg har ikke brukt gravide belte i det hele tatt da jeg etter å ha lest mye om det har funnet ut at det kun gir bedre komfort. Jeg drar ut det vanlige beltet så det ikke strammer rundt magen.

Fant ut at når det ikke hjelper noe ved Evt krasj at det var unødvendige penger å bruke.

Jeg kjøpte det for trodde det kunne redde babyen ved evt kollisjon, men "alle" her inne sier at det ikke hjelper! Det som er er vel at det kun er knapper som holder beltet ned mellom bena...ved kollisjon spretter nok disse knappene lett opp....men det skader jo ikke å bruke det!!:)

Annonse

De sier jo at knappene bare spretter opp i en kollisjon, men er jo som flere andre skriver så mye mer behagelig med gravidbelte. Var med i en elgpåkjørsel med bråstopp uten at knappene gikk opp tidlig i forrige svangerskap. Og alt var bra med babyen.

Aldri brukt, unødvendige 500kr i mine øyne ;) og man sitter jo bare på d så i en kolisjon er d ikkje mye verdt.. Men hvis man som noen sier ikkje takler ting som strammer/ligger over magen er d sikkert kjempe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...