Gå til innhold

Gjenbruk av tåteflasker?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Bruker dere tåteflasker som dere har hatt til tidligere barn til den nye babyen? Hvor ofte bør en tåteflaske byttes ut?

Anonymous poster hash: 9f046...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Byttes når de har synlige skraper og riper eller ser slitte ut. Viktigere jo mindre vabyen er. Jeg hadde tenkt å bare kjøpe nye flaskesmokker til nr 2 nå, men sleipe avent har jo introdusert et helt nytt system som ikke passer med de gamle.. og flasker er dyyyrt. Så jeg kjøpte et par nye, til hun er nyfødt, og så gjenbruker jeg resten. Bortsett fra de smokkene som er slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!! Passer de nye aventflaskene til gammel brystpumpe da? Eller må det bli alt nytt? Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Da bør jeg ikke kaste en eske med gamle flasker kanskje? Da får jeg lete etter MAM-smokker! Takk for hjelp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også brukt de gamle flaskene (2,5 år) Har Avent så har bare kjøpt nye MAM smokker. Fikk to nye aventflasker (i babyboks og med ny brystpumpe) men har bare brukt ringene fra et par av de gamle flaskene som måtte kasseres likevel.

Et annet alternativjeg har lest er å kjøpe et par nye Aventflasker og bare bruke de nye ringene om igjen (skylle godt mellom hver bruk, trenger strengt tatt ikke steriliseres da de ikke er i kontakt med melk eller baby)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Mam passer til avent? Å så bra..ble så lei meg da jeg ikke fikk brukt avent flaskene..har bare en smokk som ikke er slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...