Gå til innhold

Kristiane eller Juliane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle flotte damer der ute! Jeg heter Katrine,og er en god vennine av Vilhelmine/hun med alle ungene:) Akuratt nå sitter jeg på besøk hos dem,og vi begynte plutselig og snakke om navn! Jeg sa at vi ikke helt klarte og bestemme oss for hva lille gulle skulle hete! Men hun foreslo at jeg kunne bruke hennes bruker her inne siden ikke jeg hadde en.Og da ble det sånn! Men dette så litt artig ut,så jeg må vel lage meg en jeg også?

Men nå må vi komme til saken! Jeg og sambo venter vårt første barn,og det er ei lita jente! Vi har hatt mange navn på lista,men har nå klart å komme helt ned til 2! Nå står vi mellom Kristiane eller Juliane! Vilhelmine syns Kristiane,men jeg og sambo har STORE problemer med å bestemme oss! Dette ble langt,men håper at noen tar seg tid til å svare:) Jeg skal oppdatere dere neste gang jeg får møtt Vilhelmine:)

Anonymous poster hash: 7de94...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann alle flotte damer der ute! Jeg heter Katrine,og er en god vennine av Vilhelmine/hun med alle ungene:) Akuratt nå sitter jeg på besøk hos dem,og vi begynte plutselig og snakke om navn! Jeg sa at vi ikke helt klarte og bestemme oss for hva lille gulle skulle hete! Men hun foreslo at jeg kunne bruke hennes bruker her inne siden ikke jeg hadde en.Og da ble det sånn! Men dette så litt artig ut,så jeg må vel lage meg en jeg også?

Men nå må vi komme til saken! Jeg og sambo venter vårt første barn,og det er ei lita jente! Vi har hatt mange navn på lista,men har nå klart å komme helt ned til 2! Nå står vi mellom Kristiane eller Juliane! Vilhelmine syns Kristiane,men jeg og sambo har STORE problemer med å bestemme oss! Dette ble langt,men håper at noen tar seg tid til å svare:) Jeg skal oppdatere dere neste gang jeg får møtt Vilhelmine:)Anonymous poster hash: 7de94...3d9

Er ikke så god med slike tekniske ting,så jeg hadde trykket på "post som anonym" Nå sitter Vilhelmine ved siden av meg og ler som en 14 åring! Men men! Ikke så lett med nye ting:P

Skrevet

Juliane

Anonymous poster hash: 7de94...3d9

Skrevet

Juliane :D

Skrevet

Jeg ville valgt Juliane, fordi at Kristiane også skrives med Ch. Så slipper hun å hete "Kristiane, med K". Men så byr jo Juliane på nesten samme problem ved at Julianne er mer vanlig...

Skrevet

Jeg liker Kristiane best. Lykke til. :)

Skrevet

Helt klart Kristiane :-)

Anonymous poster hash: c4a19...021
Skrevet

Kristiane :)

(Mannen ved siden av her sier Juliane... Så her kunne vi også fått et problem skjønner jeg..) Hehe :)

Fine navn begge to da!

Lykke til!

Skrevet

Liker ingen av de spesielt godt. Men liker Julianne da... Syns det er mye finere en Juliane. Uten at jeg helt kan forklare hvorfor

Skrevet

Jeg ville valgt Julianne :) Liker Julianne bedre enn Juliane!

Lykke til! 

Skrevet

Kristiane, selvom jeg ville stavet det med Ch.

Skrevet

Julianne er fint,men vet ikke om Katrine liker det da :P Dette er jo (som dere sikkert har skjønt!) ikke min unge :)

Skrevet

Juliane! Mykere i klangen og ikke fullt så vanlig som Kristiane. :)

Skrevet

Er det ikke? Jeg vet om 4 Juliane og ingen Kristiane..

Skrevet

I følge ssb:

Juliane: 437

Kristiane: 525

Ganske tett så det er vel mest tilfeldigheter hvem man møter. Jeg kjenner flere Kristianer og ingen Julianer. :)

Skrevet

I følge ssb:

Juliane: 437

Kristiane: 525

Ganske tett så det er vel mest tilfeldigheter hvem man møter. Jeg kjenner flere Kristianer og ingen Julianer. :)

Nå er det nok en god del som staver det Christiane også, så alt i alt er det mange flere med det navnet.

Anonymous poster hash: 74fd6...dff

Skrevet

Christiane: 427 og Cristiane: 15

Anonymous poster hash: 74fd6...dff

Skrevet

Kristiane! Nydelig navn - om da ikke Vilhelmine/Vilhelmina er et alternativ? ;)

Anonymous poster hash: b4334...9cd
Skrevet

WTF - er logget inn, men kom som anonym. Vel Suebird som har skrevet dette innlegget:

Kristiane! Nydelig navn - om da ikke Vilhelmine/Vilhelmina er et alternativ?  ;)

Anonymous poster hash: b4334...9cd
Skrevet
Kristiane! Nydelig navn - om da ikke Vilhelmine/Vilhelmina er et alternativ? ;)Anonymous poster hash: b4334...9cd [/quote

Jeg heter jo Vilhelmine,så trur nok ikke at det er aktuelt ;) men er jo ikke jeg som skal velge,så kanskje?!? :)

Skrevet

Har de bestemt seg for hvilket navn det blir? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...