Elsker livet Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 som ikke nupper, holder godt i vask og er glatt mot huden (liker ikke satin). Til kontinentalseng 180 x 200
Hønemor30 Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Det tipset vil jeg å ha! Alt jeg kjøper nupper.....
Poteto Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Eg har prøvd laken fra dei fleste butikker, syns alle nupper etterhvert.
frk Nilsen Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Ble positivt overrasket over det fra OBS! Så langt har det holdt seg veldig bra. Billig var det og
BellaSuz Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Høie har de beste, knallgod kvalitet! Det koster litt, men det holder til gjengjeld lengre. Ser det innimellom er tilbud på dem på Jysk:-)
Elsker livet Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har ett par fra høie, og har sett etter det overalt, men finner kun på nettbutikken til høie. Det koster 400 kr (greit nok), men frakta er 130 kr og det irriterer meg såpass at jeg ikke får meg til å klikke bestill med det første. Men jeg får nok bare gjøre det. De vi har har vi hatt i flere år, men det har kommet ett hull i det ene. Men tror jeg bare får overleve å betale de 130 kronene i frakt. Vil handle på nettet forresten.
Elsker livet Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2013 Jaja, da ble det et fra høie igjen. Kan anbefale de fra høie altså.
reven37 Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Kjøper fra Spar Kjøp jeg,- de koster rett over hundrelappen. Om det blir nupper etter hvert så kan man bytte de ut oftere. Man kan kjøpe 3-4 stk for samme pris som ett i fra Høie. Hvis man kjøper flere i slengen kan man bytte oftere og de blir ikke så fort slitt ut = varer lenger. Dessuten synes jeg det er godt å bytte ut lit oftere enn hvis man kjøper noen få som er veldig dyre.
skjotta Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Høye er deilige. Liker sateng lakenene fra ikea og, men har ikke prøvd jersey fra dem.
☆☆☆ Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Brukar formsydde bomullslaken frå ellos, altså gammaldags uelastisk laken men med hjørne og strikk så lakenet held seg på plass. Nydelig å ligge på, unngår rynker i lakenet under kroppen. Men kjøp det med størst lengde på hjørnestrikken (dei har ein sort for vanlege madrasser og ein for overmadrass, men ei skikkelig overmadrass er for tjukk for sistnemnte).
Elsker livet Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 28. juli 2013 Kjøper fra Spar Kjøp jeg,- de koster rett over hundrelappen. Om det blir nupper etter hvert så kan man bytte de ut oftere. Man kan kjøpe 3-4 stk for samme pris som ett i fra Høie. Hvis man kjøper flere i slengen kan man bytte oftere og de blir ikke så fort slitt ut = varer lenger. Dessuten synes jeg det er godt å bytte ut lit oftere enn hvis man kjøper noen få som er veldig dyre. Det var nettopp det jeg gjorde tidligere. Kjøpte 3-4 nye omtrent hvert halvår. Men syns det er unødvendig å kaste laken så ofte som er hele, men bare nuppete. Takler ikke å sove på nupper
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Jaja, da ble det et fra høie igjen. Kan anbefale de fra høie altså. Var det Høye altså? Anonymous poster hash: 6c14e...fa0
Elsker livet Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #14 Skrevet 28. juli 2013 Brukar formsydde bomullslaken frå ellos, altså gammaldags uelastisk laken men med hjørne og strikk så lakenet held seg på plass. Nydelig å ligge på, unngår rynker i lakenet under kroppen. Men kjøp det med størst lengde på hjørnestrikken (dei har ein sort for vanlege madrasser og ein for overmadrass, men ei skikkelig overmadrass er for tjukk for sistnemnte). Hørtes ut til å være arbeid å få lakenet til å ligge pent?
reven37 Skrevet 28. juli 2013 #15 Skrevet 28. juli 2013 Kjøper fra Spar Kjøp jeg,- de koster rett over hundrelappen. Om det blir nupper etter hvert så kan man bytte de ut oftere. Man kan kjøpe 3-4 stk for samme pris som ett i fra Høie. Hvis man kjøper flere i slengen kan man bytte oftere og de blir ikke så fort slitt ut = varer lenger. Dessuten synes jeg det er godt å bytte ut lit oftere enn hvis man kjøper noen få som er veldig dyre. Det var nettopp det jeg gjorde tidligere. Kjøpte 3-4 nye omtrent hvert halvår. Men syns det er unødvendig å kaste laken så ofte som er hele, men bare nuppete. Takler ikke å sove på nupper Har ikke opplevd å få nupper på jerseylaken jeg... Stretchlaken derimot det holder jeg meg laaangt unna
☆☆☆ Skrevet 28. juli 2013 #16 Skrevet 28. juli 2013 Brukar formsydde bomullslaken frå ellos, altså gammaldags uelastisk laken men med hjørne og strikk så lakenet held seg på plass. Nydelig å ligge på, unngår rynker i lakenet under kroppen. Men kjøp det med størst lengde på hjørnestrikken (dei har ein sort for vanlege madrasser og ein for overmadrass, men ei skikkelig overmadrass er for tjukk for sistnemnte). Hørtes ut til å være arbeid å få lakenet til å ligge pent?Nei, er som sagt formsydde hjørner og strikk, så det ligg fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå