Gå til innhold

ny baby og studier....

Anbefalte innlegg

Er helt på bærtur! Har blitt tatt inn på sykepleien. Har ventet og søkt flere år på rad. Men det året jeg søker deltid og siste valg fulltid, så kommer jeg inn på fulltid! Venter en baby 10oktober... blir ingen permisjon slik jeg planla. Men vil fullføre da jeg endelig har kommet inn for å stabilisere arbeidslivet.

Min vurdering. La pappa få min permisjon med baby hjemme. Har sjekket timeplanen. Er ingen fulle dager.så skal gå fint. Men har fått så mye negativ respons at jeg bekymrer meg masse for alt og ikke no! :(

Måtte lufte ut dette...

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144067502-ny-baby-og-studier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite obligatorisk oppmøte også på sykepleien, det vari hvertfall. Men hardt kommer det nok til å bli, det er jo praksis som må gjennomføres.. 

Du kan jo eventuelt begynne og ta et års permisjon og begynne igjen neste år, da er du jo sikret plassen din. 

Anonymous poster hash: 7f093...477

Min søster begynte på sykepleien da hun var gravid, fikk ei frøken i slutten av oktober, tok så ut permisjon da og startet på igjen der hun slapp året etter :) Snakk med rådgiver på skolen din, de hjelper deg garantert :)

Ikke noe å bekymre seg for uansett hva du kommer til å måtte velge tror jeg! Masse lykke til, håper det ordner seg for dere :)

Anonymous poster hash: a0bc9...3c5

Du har jo krav på å søke om permisjon for dette studieåret du får baby, og så reserveres plassen din til neste høst :-) Hør med skolen din, hvordan du skal gå frem :-)

Er selv sykepleier og mener at man skal prioritere utdanningen og forelesningene fullt og helt. Man skal ikke ta dette halvhjertet og bare møte opp på det obligatoriske. Å være sykepleier innebærer et stort ansvar og da bør nan gå inn for å gjøre en grundig jobb i utdanningen. Derfor bør du gkøre en grundig vurdering om det er lurt å starte på ei fulltidsutdanning nå, med nyfødt baby på hjemmefronten. Lykke til.

Endret av Lykke X 4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...