lowe+spire Skrevet 27. juli 2013 #1 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg skrev det samme innlegget inne på "småtroll 0-1 år". Men tenkte å spørre her inne også siden han snart er 1 år Min sønn er snart 11 mnd og jeg har lyst til å begynne å "lese" bok for han som en del av kveldsrutinene (og selvfølgelig ellers på døgnet). Har dere noen tips om noen (bilde)bøker som passer for barn i denne alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 28. juli 2013 #2 Del Skrevet 28. juli 2013 Vi kjøper de fleste på matbutikken vi, de har alltid noe i papp teksten er ikke så nøye så lenge det er fine bilder, så kan man heller peke og si hva tingene heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Del Skrevet 29. juli 2013 Pulverheksa er en stor slager her i huset, det finnes i hvertfall 2 stk bøker av den type med stive pappsider. Eller så ta deg en tur i bokhandelen å se etter bøker i stiv papp med poppups, luker til å åpne, ting å kjenne på. Det har og vært stas her. Det er feks en serie med tegneseriedyr med slike trillende øyne, med ku, gris, osv. (forfatter: Ben Adams, illustrert: craig cameron, oversatt: Mailen stubsveen myhra) Det er fine korte historier som er artige å lese. Gruffalo er og en kjekk bok, finnes i både vanlig bøker og i slik tyk papp (den er med rim i teksten, til og med jeg syntes den er kjekk å lese) Anonymous poster hash: 1791c...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2013 Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå