Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette for å unngå å tråkke på tær eller bli helt misforstått her, men får gi det et forsøk siden jeg gjerne vil ha svar. Jeg har trent jevnt i flere år, både kondisjon og styrke. I begynnelsen på høsten i fjor måtte jeg kutte all trening pga sykdom og det tok lang tid før jeg kunne begynne igjen. Energien min ble helt borte. Etter jul kom jeg meg i gang med lett jogging litt spordarisk og fra påske og til nå litt mer fast med ca 35-50 minutter 1-3 dager i uken. Nå er energien på god vei tilbake og jeg begynner å bli klar for mer styrketrening, så da tenkte jeg at jeg kunne prøve denne 30 days shred som jeg har lest så mye om her og alle skryter sånn av og sier at der så tungt og effektivt som en myk overgang til hardere styrketrening. Det er tross alt 9-10 måneder siden sist jeg trente styrke. Vel...jeg skjønner ikke helt hvordan denne kan være så fantastisk jeg? Nå er jeg på dag 9, så jeg er jo fortsatt bare på level 1, men likevel. 20 minutter er jo "ingenting" egentlig føler jeg, og øvelsene framstår for meg som veldig lette i og med at de bare bruker små håndvekter. Jeg kjenner ikke noe verken i mage, lår, rumpe, rygg el, kun litt i skuldrene og brystmuskalturen som jeg aldri har vært så sterk i. Og jeg tar godt i, gjør alle øvelsene helt riktig og følger hun som gjør det vanskeligste nivået. Ikke ser jeg noen forskjell heller egentlig. Bare lurer på om alle virkelig merker forskjell? Har jo sett noen før og etter bilder og kjenner jeg er veldig skeptisk til at de kan være sanne. Eller er det bare at jeg fortsatt har for mye muskler igjen etter flere år med trening tidligere, selv om det er lenge siden nå, og at programmet blir altfor lett for meg om dere skjønner? Kjenner jeg er litt skuffet nå nemlig, hadde håper på litt resultater i hvertfall etter alt skrytet jeg har hørt Anonymous poster hash: 266ea...207
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Jeg tror du er for godt trent Det er for nybegynnere (etter min mening) Anonymous poster hash: d2c7d...263
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Jeg tok en 30 day shred etter 1 år uten trening pga graviditet og fødsel med kraftig bekkenløsning, trente mye før dette( gikk i jogging/sykling 3 dager i uka, kickboxing 2 dager i uka og 3 dager med styrke i tillegg) hadde 9 kg som jeg ville ha av meg da jeg startet på 30 day shred (jeg fulgte kostholdsplanen til 30 day shred) og jeg gikk ned 7 kg på de 30 dagene. Jeg tok alltid en 30 min joggetur før jeg begav meg ut på opplegget til 30 days shred, da følte jeg i hvertfall at jeg hadde en nogen lunde grei økt. Første dagen på hvert nivå 1,2 og 3 var jeg helt ferdig men resten har gått som en lek, ingen stølhet eller melkesyre om du kan kalle det det. Men merker veldig godt resultatene etter 30 dager altså, fastere, mer muskulær og kjenne at kroppen min har fått en kickstart ta før og etter bilder av deg selv mål rundt midje, armer , lår og rumpe, dag 31 måler du det samme så får du se hvor stor forskjellen egentlig er Anonymous poster hash: 38b8b...793
Bustetroll Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Nivå 1 er akkurat passe trening syntes jeg.. Kom ikke lengre enn 5 dager inn i nivå 2, da jeg skjønte at jeg ikke kunne fortsette pga et bein jeg har operert i. Men etter kun denne tiden, hadde jeg mistet 2 cm rundt magen, 1,5 rundt lårene, og 1 rundt overarmene. og jeg har ikke kjempemye ekstra, og trener jevnlig fra før, så vil si at det fungerer godt, selv om det er en kort og relativt "lett" trening. Men her trener man jo tross alt hver eneste dag, 20 min konstant trening uten pause. I et studio tar man gjerne pauser mellom hvert sett, pauser mellom hver øvelse, osv. Så for mange vil det jo tilsvare 1 time på studio.Min erfaring er i alle fall at det fungerer godt! Selv om jeg ikke kom halveis en gang
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Jeg tok en 30 day shred etter 1 år uten trening pga graviditet og fødsel med kraftig bekkenløsning, trente mye før dette( gikk i jogging/sykling 3 dager i uka, kickboxing 2 dager i uka og 3 dager med styrke i tillegg) hadde 9 kg som jeg ville ha av meg da jeg startet på 30 day shred (jeg fulgte kostholdsplanen til 30 day shred) og jeg gikk ned 7 kg på de 30 dagene. Jeg tok alltid en 30 min joggetur før jeg begav meg ut på opplegget til 30 days shred, da følte jeg i hvertfall at jeg hadde en nogen lunde grei økt. Første dagen på hvert nivå 1,2 og 3 var jeg helt ferdig men resten har gått som en lek, ingen stølhet eller melkesyre om du kan kalle det det. Men merker veldig godt resultatene etter 30 dager altså, fastere, mer muskulær og kjenne at kroppen min har fått en kickstart ta før og etter bilder av deg selv mål rundt midje, armer , lår og rumpe, dag 31 måler du det samme så får du se hvor stor forskjellen egentlig er Anonymous poster hash: 38b8b...793 Kostholdsplan til 30 days shred? Hvor fikk du tak i den? Anonymous poster hash: 499d1...038
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 http://images.agoramedia.com/jillianmichaels/cms/jillian-michaels-ripped-in-30-meal-plan-v.pdf Anonymous poster hash: 1185e...b4f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Om nivå 1 ikke gir effekt, så øker du til nivå 2/3... Selv trener jeg på nivå 1, det holder for meg, men for en venninne av meg, så gjør ikke det noe som helst for henne, hun har trent en god del før, og etter oppholdet, så startet hun på nivå 2 i 10 dager, så nivå 3 i 20 dager, og det ga resultater for henne, hun gikk ikke ned stort, men musklene hennes ble sterkere og mer fremtredende, vi har også en forskjell på at jeg trenger med 2 kg manualer, og hun trener med 4 kg manualer. Anonymous poster hash: 87f48...3c7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Blir jo hva du gjør det til selv.. Jeg bruker 4-5 kg vekter og tar pushups dobbelt så fort bla. Nivå 3 er tyngre. Anonymous poster hash: e1359...fb8
rytme Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 jeg syntes den var drittung (og jeg gjorde som hun "enkle" damen viste). men jeg har ikke trent på mange år da. jeg tror jeg bare gadd 2-3 dager.... Jeg tror den er beregnet på folk som ikke er spesielt godt trent slik at man "jobber" seg opp. Hvis du allerede har trent i noen uker, så kan du kanskje bare hoppe til nivå 3?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå