Gå til innhold

Matnekt

lilletrillekruspersille

Anbefalte innlegg

Jeg opplever at jenta mi boikotter både pupp, grøt,fruktmos og alt hva jeg måtte forsøke å prøve mate henne med. Noen andre med lignende erfaringer og tips? Hun er 5,5måned og holder et saklig leven natt som dag.

På forhånd takk for tips hilsen en svært trøtt og frustrert lilletrillekruspersille :)

Endret av lilletrillekruspersille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å la henne "spise selv"? Sånne skumpinner var spennende her i den alderen. Og masse avledning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvordan matnekt ser ut jeg. mi har tatt alt jeg har gitt. hun spiste tilogmed potet, selvom det ikke var noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at jenta mi boikotter både pupp, grøt,fruktmos og alt hva jeg måtte forsøke å prøve mate henne med. Noen andre med lignende erfaringer og tips? Hun er 5,5måned og holder et saklig leven natt som dag.

På forhånd takk for tips hilsen en svært trøtt og frustrert lilletrillekruspersille :)

Kanskje det er varme som plager eller tenner?

Prøv å kle av henne til måltid og prøv å la henne få brødbiter med pålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde disse skumgreiene som fås kjøpt på meny, funket til en viss grad. Ble stilt i fem minutter:) fortsatt nekter hun å spise. Er veldig frustrerende, hun gir tydelig uttrykk for å være sulten, men nekter altså å ligge i ro ved puppen, tok tiden her om dagen da fikk jeg henne til å ligge å amme i 20 sekunder(!!) før hun slapp taket og nektet å spise mer. Enda godt hun er godt i hold hvis dette skal fortsette... Hun har allerede boikottet mat i en uke nå.

Endret av lilletrillekruspersille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars deg! Ikke morro å ikke få i småtrollene mat:/ kan hende hun har halsbrann? Babyen til venninnen min sluttet også plutselig å spise, når de for til legen fikk de noe for halsbrann og etter det har babyen både diet og spist fast føde :):) er babyen sulten men ikke vil spise er det kanskje lurt å få sjekket opp i det selv om den holder vekten:) prøv å roe ned å sett deg på et helt stille og mørkt rom og slapp helt av. Baby merker om du blir stresset å det kan føre til at den ikke vil die:) ikke stress med mat før du har fått ordentlig i gang ammingen igjenn! Er den som er det viktigste!!!!:) Hun er jo bare 5,5 månder så du trenger ikke å stresse med mat utenom for kosen sin del med mindre hun ikke vokser som hun skal:) lykketil!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...