Gå til innhold

inspirert: hva med dere som bor i borettslag, hvor mye har dere på buffer kontoen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 601e7...f56

Skrevet

Per nå har jeg 21000 som buffer.  Setter av 1000 per måned til den så den vokser jevnt og trutt.  Målet er å nå 100000...he he, men da må vi ikke få flere uforutsette utgifter på leeeenge;)

Skrevet

Det går opp og ned i løpet av året. Sommer og jul er det mest pga feriepenger og halv skatt. Minst er det rundt mars, mye forsikringer og sånt.

Nå har vi vel 70-80000.

Etter regninger er betalt, skal jeg og samboer sitte med 9000 igjen på hver vår konto. Resten setter vi på spar. Utover det sparer jeg en barnetrygd hver mnd, og han sparer 13-1400. Må vi bruke sparepenger, så gjør vi det.

Anonymous poster hash: 5d246...eee

Skrevet

Bor IKKE i borretsslag lengre, flyttet til selveier for 9 mnd siden, men hadde det samme i buffer da. 100 000 +-

Anonymous poster hash: bd22a...b0a
Skrevet

50,000. Det vil dekke større bilreparasjoner, hvitevarer som ryker osv.

Anonymous poster hash: c4716...18b
Skrevet

Jeg har akkurat nå 65 000 kr.

Ikke sikker på hvor mye mannen har.

Anonymous poster hash: d2758...e24
Skrevet

Vi pleier å ha omlag 30 000 - 40 000 på sparekontoen. Her er en av oss student. Jeg tenker at det, for oss, egentlig holder med 20 000 kr. Akkurat nå er bufferkonto skrapet pga opppussing, men det får vi nok spart opp igjen snart :)

2 voksne, 2 barn.

Anonymous poster hash: 14b79...c19

Skrevet

100 000 kr i buffer ,bor i borettslagsleilighet .

Anonymous poster hash: 15a06...dd6
Skrevet

Jeg har rundt 20 000, mannen har nok ca 30 000 tenker jeg.

I tillegg har vi spart all barnetrygd på egen konto fra 9 og 5 åringen var nyfødt, men disse pengene er "hellige"

Anonymous poster hash: a9d86...f1d
Skrevet

Ingenting. Gjør ikke noe særlig for å spare heller, men har alltid penger på konto.

Anonymous poster hash: c0c54...0e0

Gjest DeBlå
Skrevet

112500,- har jeg. Tror ikke samboer har noe særlig, vi har nok litt ulikt syn på sparing. Jeg er student.

Skrevet

Vi har ca. 200.000. Kun på grunn av en arv jeg akkurat har fått. Vi har ikke sjans til å spare opp til en bufferkonto, så det er en veldig trygghet at vi har de pengene nå :)

Anonymous poster hash: 79bd5...ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...