Gå til innhold

Gravid eller paranoid?

Anbefalte innlegg

Eg har lenge mistenkt at eg kan vere gravid, men igrunn lagt det ifrå meg når test etter test har vert negativ.. Første pga. uteblitt mensen, men så testa eg negativ så då hoppa eg på p-pilla igjen. Så begynte brysta å vokse, vere ømme. Var og plaga med kvalme, trøtthet, stikking i korsryggen -heilt til venstre, and so on.. For omtrent to veker sidan var eg så plaga med magen at eg låg strak ut. Følte meg stappfull i magen, til tross for om eg hadde ete eller ikkje. Prøvde å ete berre litt når eg var svolten, men det var heilt uutholdelig. Så eg søkte det opp, og det var normalt og føle seg full i magen rundt veke 10. Tok enda ein test, og enda ein test -fortsatt negativ. Ellers har eg vert ein del svimmel i det siste, og i går på jobb kjentes det ut som om nåke sprelte i magen, leamus nede inni magen omtrent. Først då tok eg det skikkelig på alvor. Så no har eg ein sterk følelse på at eg er gravid, og at det desverre er for seint å gjere nåke med det. Ja, også har magen min begynt å vokse. Det ser ut som om nåke er på gang der inne, og har fått spørsmål frå eit par stykke om det skjer nåke der inne. Også har eg kjent nåke som kunne minne om kynnere.

Veit ikje kor eg skal snu meg for augeblikket. Det er tre personar som veit om detta, og ingen av dei har barn frå før av. Så då snur eg meg hit! Er 99% sikker på at nåke skjer der inne, og er redd eg ikkje skal bli tatt på alvor av legen min.. Nåken som har vert i samme sko kanskje? Er foresten singel, og er usikker på ken som eventuelt kan..ja.. Så det er ikkje ein ideell situasjon  :unsure:  :(

Kryssar fingrane og setter pris på alle svar. Ein liten del av meg håpar magefølelsen min har rett, men den fornuftige delen av meg seier eg er 20 år, singel, uten utdaning og ustabil økonomi  -_-

Anonymous poster hash: 3226b...637
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144067304-gravid-eller-paranoid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...