Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hei Jeg har sett på en leilighet i Ekebergskrenten i Oslo. Hvordan er det å bo i det området? Positivt/negativt. Anonymous poster hash: 271a0...f92
smjau Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Ekeberg er generelt sååå fint og barnevennlig. Ønsker meg leilighet der selv, men er alt for dyrt der oppe..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Det er fint. Litt bratt. Jeg ville kjøpt langt nok oppe til å høre til Ekeberg skole. Vålerenga skole er også bra, men den er så full nå at man risikerer å bli sendt til Gamlebyen (som har en del flere minussider). Barnehagedekningen er også ganske bra pga Kværnerdalen barnehage. Området er i utvikling, det fortettes med Kværnerbyen og nye blokker under planlegging. Det har jo plusser og minuser, men på plussiden kommer det litt flere nærbutikker og smårestauranter og slikt. Deilig å kunne spasere opp til Ekebergskogen og samtidig bo så sentrumsnært at det bare er en rusletur til Gamlebyen, Vålerenga og sentrum. Fine turområder i Svartdalen også, langs Alnaelva. Du sparer i hvert fall en million på tilsvarende bolig ved å kjøpe i -skrenten fremfor det som er selveste Ekeberg. Anonymous poster hash: 653a7...a1d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Takk for svar. Leiligheten jeg har sett på ligger ikke på selve Ekeberg, men nærmere Kværnerbyen. Nærmeste bussholdeplass er Kværner. Men kan jo ta meg en tur opp i "de fine strøkene" når jeg føler for det Anonymous poster hash: 271a0...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå