La vita è bella <3 Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 I dag vil jeg benytte sjansen til å fortelle om en positiv opplevelse jeg har hatt med en nettbutikk. Jeg fikk et gavekort på Kremmerhuset i bursdagsgave, og gikk inn på kremmerhuset.no for å se om det var noe spesielt jeg kunne se etter neste gang jeg skulle på Kremmerhuset. De hadde masse salg på nettbutikken, og shoppeglad som jeg er, så havnet det etterhvert flere ting i handlekurven. Tilsammen rundt 30 små og store ting ble det. Jeg tenkte det kom til å ta litt tid før de får pakket alt og sendt det avgårde. Dette var tirsdags kveld. Pakken kom til mitt postkontor i går. Det tok altså bare knappe tre dager før jeg hadde mine 30 varer i verdens største eske (nå var jo posten ekstremt rask denne gangen, vanligvis tar det en eevighet før jeg får noe jeg bestiller). Den veide over 16 kg. Alt var pakket godt inn i bobleplast og papp. Jeg var så fornøyd med at jeg hadde fått så mye for en billig penge og at det kom så raskt. Innimellom to esker, så ligger det et kort og da jeg åpna det var det faktisk et håndskrevet kort med ønske om god sommer fra de på nettbutikken. Det synes jeg var helt fantastisk. Jeg kommer nok til å handle der flere ganger. Var innom Kremmerhuset i byen i går, og da så jeg mange av de samme varene, bare at da var de enten ikke nedsatt, eller ikke nedsatt så mye som i nettbutikken. Jeg er så fornøyd og denne nettbutikken fortjener ros. Ville bare dele min hverdagsglede med dere. :)
SameSara Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Har stort sett gode erfaringer fra nettbutikker, men jeg kan trekke frem Guttelus (http://www.guttelus.no/ ) og Lille Ollebolle (http://www.lilleollebolle.no/index.php ). I begge butikkene har jeg opplevd utrolig god service. Jeg skulle kjøpe en ulldress hos Guttelus og da fargen var utsolgt fikk jeg en personlig mail fra hun ene som driver butikken. Hun listet opp andre alternativer og jeg fikk rabatt på dressen. Da pakken kom lå det også et veldig koselig kort inni. Ho Lille Ollebolle bestilte jeg en vinterjakke som dessverre var for stor. Var ikke noe problem å returnere den og de sendte meg ny jakke med en gang, selv om det var min feil og de sendte den nye jakken samme dagen som jeg sendte den andre i retur. Det er god service!
LittLykkelig Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Koselig Fikk nettopp selv en positiv opplevelse med underverker.no. Bestilte en amme BH fra change til 499 og en amme bh fra Boob til 450. Fikk dem i posten etter få dager, pent innpakket med et drops. Da jeg prøvde bhen fra boob raknet begge stroppene! Sendte den tilbake som reklamasjon med ønske om å heller få tilsendt enda en fra change og betale mellomlegg. Forventet nesten beskyldninger om at jeg hadde ødelagt den (med tanke på servicenivået hos andre). Men da får jeg straks en mail med unnskyldning. Fikk faktisk bhen fra change gratis! Gir meg over for en service. Anbefaler dem på det varmeste for dere som skal handle undertøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå