Gå til innhold

Dere som har lekket fostervann mtp infeksjon..

Anbefalte innlegg

Usikker om jeg lekker fostervann, men våknet tidlig i dag av at det kom noe blankt tyntflytende nedover lårene. Etter dette blødde jeg, men siste blødning var i 9-tiden tror jeg. Nå kommer det igjen noe væske i truseinnlegget, men med brunlig farge. Det minner om blod blandet med væske, men er litt bekymret for at det er fostervannet som er misfarget. Har avtale på føden halv 8 i kveld, mn vurderer å ta en tlf.

Noen med erfaring i fht dette?

Fortsetter under...

Eg blei litt bekymret her ene natten.. Har ikke lest noe om kordan fostervann ska se ut men såg plutselig i går på babyverden appen at den kunne ha små hvite flak..

Og den siste uken har eg vært litt sår nedentil og smurt meg med canesten bare sånn i tilfelle det var sopp.. Og ene natten eg var oppe på do såg eg i doskåla at det var mye hvite små flak i urinen.. Men tenkte at det sikkert bare var kremen (men var jo ikke sånn noen av de andre gangene eg tisset) og siden eg ikke visste at fostervann kunne se slik ut tenkte eg ikke noe mer over det før eg leste det i går..

Har jo ikke kommet noe mer og hadde vel gjerne merket noe mer til det hvis det var fostervann? Hva tror dere?

Nå sporet eg av her havrebodl! Blir spennende å høre ka de sier på kontrollen i kveld :)

Takk for svar:-)

Jeg ringte føden. Jm var ganske sikker på at det kun var blod, og vi ble enige om å avvente til timen i kveld. Spent på hva kontrollen viser:-)

Anette: Ikke sett noen hvite flak, men sårheten nedentil kjenner jeg igjen, og jeg har også smurt meg med slik krem pga dette. Kanskje du også skulle tatt en tlf til føden? Er jo nettopp pga mistanke om vannavgang at jeg skal inn til sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...