Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Mannen min er elektriker og har fått tilbud om jobb på rigg i nordsjøen. Men jeg er så usikker. Hvordan er det å ha en offshoremann? Vi kunne godt trengt litt ekstra inntekt siden jeg jobber redusert for å ha barna mer hjemme Anonymous poster hash: 2811b...66b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Fagbrev industrimaler. Grunnlønn med offshore tillegg er 490 000kr i året. Men han jobber som oftest 10-20 timer overtid hver tur og da får han 7-14000 ekstra hver mnd. Jobber 2-3 2-4 annenhver tur. I fjor hadde han brutto 550 000kr. Synes det greit å ha det slik, vi får tid til å savne hverandre og når han er hjemme slipper jeg å vaske, støvsuge og lage mat:) Barna får kortere dager i bhg og ihvertfall 1 dag i uken er de hjemme fra bhg og de finner på noe gøyt. Enten går tur, fisker, kino badeland osv. Nå har han tenkt å jobbe deltid den perioden han er hjemme. 2-3 dager i uken for å fylle opp egenkapitalen vår:) har tenkt å kjøpe leilighet/rekkehus iløpet av slutten 2013/beg 2014. Anonymous poster hash: 8195c...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå