Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Han er helt fantastisk, men når han smiler ser man godt at han har misfargede tenner. Han har ikke dårlig ånde og har bra hygiene, så trur de er misfargede pga røyk og kaffe. Men uansett så er det så veldig lite innbydende å kysse han og jeg merker jeg blir litt flau. De er også veldig skjeve enkelte steder, men det er bare sjarmerende. Hvordan kan jeg ta det opp på en fin måte? Jeg liker han veldig godt, men jeg klarer ikke å se forbi det med tennene. Et pent smil er viktig. Vil ikke at han skal ha store hvite Hollywood tenner, men vil de skal være nogenlunde hvite. Anonymous poster hash: 42c8b...c3f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 «unnskyld, men kan du vennligst bleke tennene dine, så jeg klarer å kysse deg?» Han har ikke dårlig ånde, hva er problemet? Brunt er in Anonymous poster hash: 7f226...adb
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Tenner er veldig viktig! Søsteren min sendte kjæresten sin til tannlegen, med beskjed om å ordne opp. Hadde sagt det rett ut. Du er en veldig kjekk mann, men har ikke tatt så godt vare på tennene dine. Kanskje du burde dra en tur til tannlegen? For meg er et fint smil beviset på at man tar godt vare på seg selv. Anonymous poster hash: f2443...b5e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Mannen min har veldig skjeve tenner. Dette var så irriterende på starten, men nå tenker jeg ikke over det engang Anonymous poster hash: 21290...993
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Mannen min snuser og har stygge, brune tenner pga det:( Det er liten vits i å bleke de fordi de blir like brune igjen med en gang. Pusset tennene gjør han bare om kvelden Jeg har sagt i fra om det mange ganger, men han blir bare sur. Resultatet: vi kysser nesten aldri:( Det byr meg dessverre i mot Anonymous poster hash: d1807...123
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Mannen min har veldig skjeve tenner. Dette var så irriterende på starten, men nå tenker jeg ikke over det engang Anonymous poster hash: 21290...993 Skjeve tenner er som jeg skrev bare sjarmerende, men når de er brune i tillegg er det ikke mye sjarmerende. Hadde de bare vært nogenlunde hvite.. Hi Anonymous poster hash: 42c8b...c3f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Først hun som ikke liker yrket til mannen hun liker og nå du som ikke liker tennene til han du er sammen med. For en rar Lørdag. Anonymous poster hash: fa2ce...c65
Miamimom Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 Først hun som ikke liker yrket til mannen hun liker og nå du som ikke liker tennene til han du er sammen med. For en rar Lørdag. Anonymous poster hash: fa2ce...c65 Jeg synes ikke det er spesielt rart å ikke falle for en dansbandmusiker med dårlig tannhygiene og stygge tenner. Jeg hadde helt klart styrt unna.
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Først hun som ikke liker yrket til mannen hun liker og nå du som ikke liker tennene til han du er sammen med. For en rar Lørdag. Anonymous poster hash: fa2ce...c65 Jeg synes ikke det er spesielt rart å ikke falle for en dansbandmusiker med dårlig tannhygiene og stygge tenner. Jeg hadde helt klart styrt unna. Er vel ikke en og samme mann...?? Og uansett har de jo begge falt for mannen allerede, men vil rette litt på ham først!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Broren min har gulflekkete tenner også. Mastergrad og en halv mill i banken. Han tar ingen hint, men har nå begynt å gå til tannlegen årlig. Men 4-5000 til en skikkelig bleking spanderer han ikke. Kvakk! Anonymous poster hash: 19d3f...da2
Miamimom Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Først hun som ikke liker yrket til mannen hun liker og nå du som ikke liker tennene til han du er sammen med. For en rar Lørdag. Anonymous poster hash: fa2ce...c65 Jeg synes ikke det er spesielt rart å ikke falle for en dansbandmusiker med dårlig tannhygiene og stygge tenner. Jeg hadde helt klart styrt unna. Er vel ikke en og samme mann...?? Og uansett har de jo begge falt for mannen allerede, men vil rette litt på ham først! Neida, jeg skjønte det. Det var et forsøk på å være morson, men det falt tydligvis på stengrunn.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2013 #13 Skrevet 28. juli 2013 Mannen min snuser og har stygge, brune tenner pga det:( Det er liten vits i å bleke de fordi de blir like brune igjen med en gang. Pusset tennene gjør han bare om kvelden Jeg har sagt i fra om det mange ganger, men han blir bare sur. Resultatet: vi kysser nesten aldri:( Det byr meg dessverre i mot Anonymous poster hash: d1807...123 Min mann brukte 25000kr for 4 år siden og har gått tilbake til å bli verre enn på dette bildet. Og vi kysser IKKE!! Kvalmende. Tannhygiene er viktig!! Anonymous poster hash: 91faf...552
Frøken Ubesluttsom Skrevet 28. juli 2013 #14 Skrevet 28. juli 2013 Tenner er veldig viktig! Søsteren min sendte kjæresten sin til tannlegen, med beskjed om å ordne opp. Hadde sagt det rett ut. Du er en veldig kjekk mann, men har ikke tatt så godt vare på tennene dine. Kanskje du burde dra en tur til tannlegen? For meg er et fint smil beviset på at man tar godt vare på seg selv. Anonymous poster hash: f2443...b5e Nå finnes det folk som bare har dårlige tenner da, uansett hvor godt vare på dem de tar. Kanskje han har en tannsjukdom eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå