Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Det var jeg faktisk ikke klar over. Før jul hadde jeg fire eksamener og før sommerferie hadde jeg fire eksamener. På EN eksamen (6 studiepoeng) møtte jeg ikke opp pga sykdom, dermed skal jeg ta den på på til jul. Hva gjør jeg nå, når keg ikke får lån/stipend før til neste semester? :-/ Anonymous poster hash: 6a56d...c9e
Gjest DeBlå Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Kan man ikke ligge inntil ett år "bakpå" da? Burde ikke være noe problem ved mindre du allerede lå etter.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Du kan ligge 60 stp. bak i studieprogresjon før du mister retten til lån og stipend. Anonymous poster hash: 87f22...66c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Du skal, som flere sier, ikke få slikt avslag før du er 60 studiepoeng forsinket. Så enten har du somlet med studier tidligere, da er det tough shit. Eller så har de gjort en feil. Anonymous poster hash: 1b40b...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå