Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Jeg er så forvirret så jeg håper deres synspunkter kan hjelpe meg. Förste dag i siste mens var 16.juli. Mensen var forsinket så jeg tok test 13 juli (skulle hatt 11/7) og den var negativ. Mensen kom 16/7. Den var litt "rar" mindre blod enn vanlig og varte kortere. 24/7 begynte jeg å spotte brunt/blodig slim. Holder på fortsatt men det har ikke økt i mengde. Tok en CB digital imorges. Det stod gravid 2-3 uker! Jordmora mener att jeg har mistet att det er bare å vente. Hadde ubeskyttet sex for ca 3 uker siden så tidspunktet passer med CB testet. Det eneste jeg har kjent de seneste ukene er att jeg må tisse hele tiden. Trykk i underlivet. Mensmurringer. Hva tror dere? Noen som har opplevd lignende? Tenkte å vente til etter helgen og ringe gynekolog og få en UL. Brunt/blod utflod kommer mest på papiret etter toalettbesøk. Anonymous poster hash: 38bb9...c29
Sophia81 Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Høres ut som du har mistet. Hadde det på samme måte da jeg mistet. Positiv test og spotting. Hadde ikke vondt, men var en SA likevel. Håper en ny spire fester seg snart og blir der i 9 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå