Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke gå igang igjen før jeg følte meg klar for ny bebi. Jeg hadde det litt tungt i barseltiden og egentlig hele første året. I tillegg ble ikke bekkenproblemene helt borte. Lillemann var 1,5 år da vi ble enige om å prøve på søsken. Jeg fikk ikke summet meg til å ringe Riksen før et par måneder senere - da havnet vi mitt i julestengt og fikk ikke oppstart på fryseforsøk før i februar i år når lillemann fylte 2. Første forsøk ble avbrutt. Deretter en kjemisk og en SA (ca 2 mnd mellom forsøkene) Så nå rekker jeg å fylle 40 og lillemann blir minst 3,5 år når der eventuelt kommer søsken. Så hvis du er sikker på at dere vil ha en til; Go for it!

Datteren min fyller 11 mnd om 1 uke, og nå på onsdag skal vi sette inn nytt egg i håp om et søsken :)

Jeg ville vel ha ny baby da min datter var 3 uker nesten :D  hehehee!

Hadde en veeeeldig lett graviditet - null plager + en fødsel på bare 3,5 time (hvorav kun den siste halvtimen var smertefull) :)

Legen sa til meg at vi ikke hadde noen tid å miste med tanke på alderen min (32 år), eggstokk-/hypofysefeilkoblingen og mannens elendige sæd!

Jeg er gravid igjen nå med lillebror, og det blir litt over to år mellom min første og denne:-) Perfekt tenker jeg, men kunne heller ikke vente lengre pga alderen min:-)

Vi var heldige og satt på første innsett begge ganger, men som du sier så kan det jo ta litt tid, så sett igang og lykke til:-)

Her ble det 13,5 mnd mellom:) Ville gjerne ha tette barn, men visste jo ikke at det skulle klaffe på første frys! Men det gikk veldig fint, tøft innimellom men stort sett mest glede. Barna mine har et helt unikt vennskap og er veldig glade i hverandre og avhengig av hverandre. Jeg kunne gjort det samme igjen:)

Bare å sette igang er mitt råd:) Her lar 3.mann vente på seg, sa i fjor høst, avbrutt forsøk etter uttak i vår, negativt fryseforsøk nå forrige syklus, og ny innsetting i september! Bare å smøre seg med tålmodighet i dette gamet! 

Anonymous poster hash: c6da9...807

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...