Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har en sønn født i 2009 . kom på 1 pp. Prøvde igjen høsten 2011. endte med ma. Så går det et år uten at det skjer noe. Går på " Pergo " uten virkning , bare masse bi - virkninger som ender med over en mnd sykmeld. Vil ikke gi opp så etter og ha lest her inne , finner jeg Frøyaklinikken . Blir gravid etter ca tre uker ( fikk akkupunktur og fotsoneterapi ) Fra her skulle det ha endt med en solskinnshistorie. Isteden startet ferien med en ma i uke 10 . En ukes lege besøk masse blodprøver. Ble sendt hjem fra Ullevåll med Sytotec og paralgin forte. Kunne ikke blitt vondere sykisk. tross i tårer og fortvilelse , fikk jeg sagt det til min svigerinne som har en gutt på 3 mnd. Føltes godt og luftet hjertet litt. Har for det meste holdt alt for meg selv . Ikke rart jeg har følt meg alene. Hva er deres erfaringer. ? Solskinshistorier taes også i mot med takk . ;)

Fortsetter under...

Jeg er åpen om det. Fortalte det rett før jeg skulle inn til laparoskopi til venner. Nærmeste familie fikk vite det litt før ettersom de spurte om barnebarn. Andre får vite hvis de spør når jeg skal ha barn osv. Hadde vel prøvd halvannet år før de fikk vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...