Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Mener å ha hørt at Bergans sine jakker har lange ermer, stemmer det? Jeg bor langt fra butikker, så jeg må bestille på Internett. Jeg får derfor ikke prøvd før jeg bestiller.. Anonymous poster hash: d2720...45b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Ja, tror Bergans ofte har lange ermer på jakkene sine. Jeg har flere Bergansjakker og er veldig fornøyd med dem fordi de er lange nok på armene for meg selv om jeg kjøper jakke i M. Ofte er jakker for korte på armene selv om jeg kjøper L, og da blir de bare posete og store. Anonymous poster hash: 31748...f5b
**venter** Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Jeg er langarmet og kjempefornøyd med Bergans. Jakka holder godt på lengden uten at du trenger for stor størrelse.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Ja, tror Bergans ofte har lange ermer på jakkene sine. Jeg har flere Bergansjakker og er veldig fornøyd med dem fordi de er lange nok på armene for meg selv om jeg kjøper jakke i M. Ofte er jakker for korte på armene selv om jeg kjøper L, og da blir de bare posete og store.Anonymous poster hash: 31748...f5b Som å lese om meg selv. Jeg er selv M, og armlengden blir ofte for kort da, mens den er passelig i L (som da blir for stort ellers...) takk:) Anonymous poster hash: d2720...45b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Takk dere, da prøver jeg meg på Bergans! Anonymous poster hash: d2720...45b
SameSara Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har 2 jakker fra Bergans og begge er korte i armene. Jeg er ikke langermet og armene på begge jakkene er knapp til meg
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Ja, tror Bergans ofte har lange ermer på jakkene sine. Jeg har flere Bergansjakker og er veldig fornøyd med dem fordi de er lange nok på armene for meg selv om jeg kjøper jakke i M. Ofte er jakker for korte på armene selv om jeg kjøper L, og da blir de bare posete og store.Anonymous poster hash: 31748...f5b Som å lese om meg selv. Jeg er selv M, og armlengden blir ofte for kort da, mens den er passelig i L (som da blir for stort ellers...) takk:) Anonymous poster hash: d2720...45b Ser det også blir skrivd her at noen har jakker som er korte på ermene. Men min Bergans Kikut Lady jakke i M er helt perfekt for meg når det gjelder lengden på ermene (jakke i "anorakk-stoff", perfekt vår-/høst-jakke, ikke fôra, og veldig fin i fasongen). Den andre jeg har som er god lengde på ermene husker jeg ikke navnet på, men er en typisk softshell-jakke, en av de "vanlige" Bergans-jakkene... Jeg er som sagt i alle fall kjempefornøyd med mine Bergansjakker når det gjelder lengda på ermene! Anonymous poster hash: 31748...f5b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Takk for hjelpen:) det varierer sikkert litt på de forskjellige jakkemodellene også. Jeg sliter med å finne jakke med lange ermer, så nå håper jeg at Bergans har noe som kan passe... Anonymous poster hash: d2720...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå