Gå til innhold

Når fortelle andre at jeg er gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fryktelig kvalm og kan ikke skjønne at jeg skal klare å holde det skjult så mye lenger, men er bare 6 uker enda...når fortalte dere det? Tenker jobb og besteforeldre bla....

Anonymous poster hash: 25da1...310
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvalm i uke 6, men ble uutholdelig kvalm i uke 7. Fortalte det i uke 8 til nærmeste venner, foreldre og søsken. Bedre at de vet hvorfor jeg evt ikke orker å være med på noe + at jeg kan få litt avlastning med eldste barnet nå som det er barnehagestengt. 

Anonymous poster hash: 802df...8c3
Skrevet

Her vet familien det, altså, foreldre søsken og slik, men er ikke offentli og jeg kommer ikke til å si det på jobb før jeg absolutt må :-) er 9 uker i dag :-)

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å fortelle det til hele verden, men sambo vil helst vente til vi har vært på ul. Vi har ikke fortalt det til noen enda og er 11 uker i dag. Skal på ul i neste uke tenker jeg :)

Skrevet

Jeg klarte ikke holde munn da jeg fant det ut :-P så håper de neste ukene føyr så jeg slipper å bortforklare meg hele tiden på at jeg er dårlig og orker lite :-P

Skrevet

Jeg testet positiv på mandag, og sa det til søstrene mine og mamma samme dag. I går fikk pappa og bestemora mi vite det. Men det er de som vet noe...Vil ikke at "alle" skal vite det enda, men greit at de nærmeste vet det i tilfelle det skulle gå galt. Da har jeg noen som vet hva jeg evt skulle gå i gjennom. Jeg er i 5 uke :-)

Skrevet

De nærmeste fikk vite det i uke 6/7. Nå vet ganske mange det, er ti uker i morgen. 

Anonymous poster hash: c349e...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...