Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Bra - dårlig ? Verdt pengene ? Anonymous poster hash: c7a1c...e19
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Jeg lurer også Er det stor forskjell på senteret i sentrum og det på kokstad? Anonymous poster hash: 35cde...f84
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Ja, jeg trener i sentrum. Jeg elsker det! Selve garderobefasilitetene er ikke så bra - jeg tror det er bedre på Fana. Men treningsformen er det beste jeg har prøvd. Jeg trente i mange år på "vanlig" studio, med vekter og tredemøller og saltimer. Men etter at jeg begynte på Barry's har formen bedret seg så utrolg mye mer enn da jeg trente "vanlig". Første gang på Barry's trodde jeg virkelig at jeg skulle dø.- Var så sliten at jeg ikke engang orket å smile da treneren kom bort og spurte hvordan det hadde gått. Måtte anstrenge meg for å skjule at jeg skalv. Og da bestile jeg ti klipp, selv om jeg egentlig hadde tenkt at jeg ikke kom til å orke det, for det var liksom litt flaut å se så sliten ut og i tillegg bakke ut. Og så bestemte jeg meg for å gi det en sjanse. Og det er jo bare så utrolig gøy, og så merker man fremgangen så utrolig raskt. Jeg som egentlig hater å løpe, har faktisk til og med opplevd det man kaller "runners high" en slags "rus" mens man er på det slitneste, så det bare føles deilig å løpe m rog mer. Og alle vondter jeg hadde før er borte (klarte ikke å legge beina i kors mens jeg satt pga smerter i hoften. Har noen mageproblemer som holdes i sjakk av treningen. Har aldri vondt i ryggen mer). Jeg er kjappere, sterkere, strammere, og faktisk penere (den våren jeg begynte på Barry's ble jeg plutselig så merkelig mye penere. Tror det må ha vært pga treningen. Vennene mine påpekte det, og jeg merket det selv også når jeg så meg i speilet. Første gang i livet jeg har sett på meg selv i speilet og vært dritfornøyd). Og fettet rundt magen, det farlige, er kraftig redusert. For min del er Barry's vrikelig verdt pengene. Det er dyrere enn mange andre treningssentre, men man blir så inspirert til å pushe seg selv til det ytterste, pga stemningen i salen, pga trenerne, pga variasjonen, musikken. Og så er det bra for den mentale helsen også, syns jeg. Man legger mobilen igjen i garderoben, og så er det bare full fokus på en selv og det fysiske i én time. Det er så deilig, og jeg tror at det med den dempede belysningen er med på å gi den følelsen Jeg føler at når jeg år på trening går jeg bare inn i en slags varm, mørk trommel, fylt av musikk, rytmer, og svette. Anonymous poster hash: f0f52...fa3
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Tusen takk!! Høres ut som om jeg bare må prøve det. Er det bare å reservere på nett og møte opp, eller bør man avtale prøvetime på forhånd? Men er i dårlig form nå, redd for at det skal være for hardt i starten 😝 Anonymous poster hash: 35cde...f84
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Så skulle man bare ønske at med så sprek og fit kropp, burde de/dere klare å bruke parkeringshuset rett over gaten. De få meterne å måtte gå er vel god oppvarming Utenfor er det parkering forbudt og det er en skam at kunder bruker hc-plassen like utenfor.. Anonymous poster hash: cb935...d36
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Jeg aner ikke noe om parkeringen der, tenkte å ta bybanen. Men ligger det ikkke like ved bygarasjen? Hvor er egentlig inngangen? Anonymous poster hash: 35cde...f84
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Du bør ringe på forhånd angående prøvetime. Inngangen er bak bystasjonen, du går ut det ved polet og skrår over gaten. De forklarer ting på forhånd og viser deg hvordan det fungerer, og du tar det bare så hardt som du selv orker, det er selvsagt helt OK. Lykke til! Anonymous poster hash: f0f52...fa3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Tusen takk for info 😊 Anonymous poster hash: 35cde...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå