Gå til innhold

En uke forsinket, negativ test...

Anbefalte innlegg

Hei dere kloke damer!

Da mini var ca åtte uker fikk jeg tilbake mens og har gått på cerazette siden. Nå vil vi prøve på nr to og jeg sluttet på pillene i midten av juni. Tok el-tester og det var klart positiv 3.juli, og nå sitter jeg fortsatt her og venter, enten på mens eller positiv test...har litt mensmurringer innimellom og er trøtt men ellers ingen symptomer. Tidligere var syklus på ca 29 dager om jeg ikke husker feil. Blir snart smågal av denne ventingen! Nå er det en uke siden mensen burde kommet... Så, er det bare kroppen som tuller etter pilleslutt? Er jo ganske sikker på at jeg hadde el siden testen var positiv

Anonymous poster hash: ae6d0...d55

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144066845-en-uke-forsinket-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan det er... De gangene vi har vært i prøvemodus klarer jeg ikke la være å tenke på det hele tiden... Min første prøveperiode ble jeg kjempefrustrert for jeg hadde hatt ekstremt regelmessig syklus og var overbevist når mensen var en uke forsinket at det måtte jo være full klaff! Tok sikkert fire tester som alle var negative, var sikker på at det var noe i veien med testene da. Men viste seg at bare mensen var rett og slett forsinket og syklusen den måneden var forstyrret sikkert av min stressing. Ikke så veldig oppmuntrende svar, men hvis du har tatt el test er jo timingen mye sikrere! Ville kanskje kjøpt en sånn "gravid"/"ikke gravid" digital test hvis du er veldig stresset/utålmodig.... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...