Gå til innhold

noen alene mødre i Østfold område her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg venter en lita jente og er alene. Sånn det ser ut nå blir vi helt alene også for han vil ikke ha kontakt. Det blir nok tøft, men man må gjøre det beste ut av situasjonen. I hvert fall prøve!

Høres helt likt ut som min situasjon. Må gjøre det beste ut av det ja. Når har du termin?

Anonymous poster hash: c72d4...35f

Annonse

Jeg venter en lita jente og er alene. Sånn det ser ut nå blir vi helt alene også for han vil ikke ha kontakt. Det blir nok tøft, men man må gjøre det beste ut av situasjonen. I hvert fall prøve!

Høres helt likt ut som min situasjon. Må gjøre det beste ut av det ja. Når har du termin?Anonymous poster hash: c72d4...35f

Man må vel det ja, men jeg tror nok det kan bli tøft. Hadde Vært fint med noen å dele dette med... Termin siste dag i Desember. Hva med deg?

Høres helt likt ut som min situasjon. Må gjøre det beste ut av det ja. Når har du termin?Anonymous poster hash: c72d4...35f
Man må vel det ja, men jeg tror nok det kan bli tøft. Hadde Vært fint med noen å dele dette med... Termin siste dag i Desember. Hva med deg?

Er snart i mål du da :) har termin 19.februar. holder du til i Østfold?

Anonymous poster hash: c72d4...35f

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...