Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Jeg var 87,6. Altså ikke ned denne uka heller.. ikke overraskende. Gir snart opp.. sommeren er her snart. Usikker om jeg orker å reise på ferie igjen som en svær elefant :(

Fortsetter under...

Men moota, du er da ingen elefant? Nei, nei, nei. Og husk hvor mye du har gått ned siden i sommer! Prøv å gled deg over det du har oppnådd! Det er virkelig ikke småtteri. Vær litt stolt av deg selv nå :)

Tja har ikke nådd 10 kilo siden i sommer en gang, men men. Må jo bare brette opp armene og fortsette og prøve.

Hvordan er det med forbrenningen når man er syk? Må man spise ofte da også? Jeg er litt sulten, men har ikke lyst på knekkebrød. Har ikke lyst på noe i det heletatt utenom is til den vonde halsen min.

Fikk en liten opptur igår da jeg skulle på gina tricot for å kjøpe en singlett

Bruker alltid å ta xxl. Og da jeg tok den igår mente butikkmedarbeideren at det måtte bli for stort til meg;-) trengte ikke annet enn xl:-D

Er det noen av dere som kjenner til PSMF?

Har lest litt og undersøkt litt om det hadde vært noe for meg..

Det står jo helt stille her, selv med små små utskeielser.

Annonse

Det var ei som nevnte Dukan dietten også nå. Har lest litt om denne også. Det blir en av de to. Starter i morgen.

Hiv deg med!? :D  Hadde vært så gøy å hatt noen å dele erfaringene med?

Veiedag en dag forsinket (var ikke hjemme i går).

21. feb: 79,4 kg

28. feb: 78,9 kg

8. mars: 78,2 kg

Det går da rette veien, veldig fornøyd med det. Veldig fornøyd med at jeg ikke rørte godteskåla i går kveld heller. Men av erfaring vet jeg at det er nå utfordringen kommer, etter et par uker med nedgang er det typisk meg å ha noen skikkelig fråtsedager og spise på meg den lille nedgangen på et blunk igjen også står jeg på stedet hvil likevel.

Jeg må ikke gjøre det denne gangen, jeg må være flink i uken som kommer også, må, må, må, må!

I dag er det fotballcup som står på timeplanen, og jeg skal ikke kjøpe meg vaffel ;)

Her kjøpte jeg en diger pose med smågodt fra mix igår. Fylte opp en liyen Skål og vi tømte den ikke igår kveld!! Har igjen en del i skåla og en del i posen...

Seminar idag me lunsj på hotell. Droppe brød og spise bare tilbehør?!?!:-D

Jeg la i meg både is og sjokolade igår. Førte til dårlig mage og flere ganger på do. Var 86,5 på vekta imorges etter dobesøk. Men det varer vel bare til sjokoladen og isen finner sin plass :o

Det var ei som nevnte Dukan dietten også nå. Har lest litt om denne også. Det blir en av de to. Starter i morgen.

Hiv deg med!? :D  Hadde vært så gøy å hatt noen å dele erfaringene med?

Vurdere pmfs her !! Må gjøre noe drastisk, vist jeg skal klare å komme meg undre 70... Begynner i mårgen:)

Jeg har begynt på Dukan eller hva det var.. Dunkan eller Dukan.. :P

Begynte i dag. Har spist litt karbonadedeig til frokost, kyllingfilet i terninger x2 og 2 egg og karbonadedeig til kvelds/sen middag. Har vært på biltur hele dagen så derfor det ble bare sånn i dag.

Hadde vært kjekt å måle det litt opp mot hverandre da :) 

Annonse

Ja, glemte å skrive noe

Ja skal prøve igjen i mårgen!!

Det må du! :D 

I dag har jeg spist 2 bløtkokte egg, 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli.

1 pk crabstiks.

1 porsjon karbonadedeig.

1 skyr til.

4 små biffer.

Har faktisk også drukket litt vann :P

Her har det vært helg med stor H!!! Smågodtposen holdt til imorges. Ble burger og chips idag....og potetgull ikveld. Blæh.....

Da slår du til med en god start på uka i morgen! :P

Så henter du inn de grammene som har kommet på i helga før du aner det :)

Jeg kjenner meg litt rar i dag.. Det er nok en reaksjon på hva jeg spiser og ikke spiser. Merker godt at det er endringer i kroppen. Jeg håper jeg stabiliseres fort, som sagt er jeg litt rar og føler at hodet mitt er litt tregt. Vanskelig å forklare.

Barna og jeg var med min far på graven til farmora mi i dag. Som det ofte blir, ble det pizza etterpå. Jeg hadde gitt beskjed på forhånd da, og hadde med meg 1 pk crabstiks. Da var det ikke så rart, men den pizzaen er ikke vond for å si det slik :P

Blir jo spennende å se om det går rett vei med vekta også da, eller om jeg spiser alt dette rare bare for tull..

Jeg måtte google dukandietten moota og det virket jo litt spennende... Samtidig tror jeg ikke jeg orker å hive meg på noe sånt. Jeg hadde jo gått ned om jeg spiste det jeg egentlig skal....

Helga mi ble et typisk tilfelle av hva du beskriver fire småtroll!!! Urgh... Veide meg i dag og har gått opp 1.8 eller noe siden torsdag.... Så skal jeg vel bruke hele mars på og deler av april på å gå ned igjen da. Jeg er så dum... Må få orden på huet altså. Et liten nedgang en uke fører til fråtsing og overspising og dermed legger jeg på meg igjen. Også sutrer jeg de ukene å ta det av igjen.

Uff orker ikke å skrive mer, selvmedlitenheten tar helt overhånd her, god natt ;)

Jeg måtte google dukandietten moota og det virket jo litt spennende... Samtidig tror jeg ikke jeg orker å hive meg på noe sånt. Jeg hadde jo gått ned om jeg spiste det jeg egentlig skal....

Helga mi ble et typisk tilfelle av hva du beskriver fire småtroll!!! Urgh... Veide meg i dag og har gått opp 1.8 eller noe siden torsdag.... Så skal jeg vel bruke hele mars på og deler av april på å gå ned igjen da. Jeg er så dum... Må få orden på huet altså. Et liten nedgang en uke fører til fråtsing og overspising og dermed legger jeg på meg igjen. Også sutrer jeg de ukene å ta det av igjen.

Uff orker ikke å skrive mer, selvmedlitenheten tar helt overhånd her, god natt ;)

Ja det er den pokkers rundgangen som er helt pyton og gjør at det tar mnder og år å gå ned og ikke uker..

Hvis dette funker hjelper det nok på ME, migrene og irritabel tarm.

Så får vi se på torsdag da om det hjelper på vekta :)

Dagen har starta bra! 2 knekkebrød med makrell i tomat:-) bare håpe resten av dagen går bra! Blir en øl eller to ikveld. Skal tilbake til 90 tallet og konsert med Backstreet Boys;-)

Endret av junimamma81

Slik har jeg det også! Belønner meg selv med fråtsing når jeg har klart å gått ned en kilo eller to, helt utrolig!

Jaja startet dagen med karbonadedeig;) kylling senere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...