Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere veier dere på morgenen alle sammen? Da må i såfall jeg bytte veiedag til tirsdag. . Her blir det veiing ikveld før trening. ..

Moota : du har ikke lov til å gi opp;-) vi er her for deg:-)

Jeg liker best å veie meg på tom mage. :)

Jippi:-) 114.5 idag. Ned 1, 5 siden sist:-)

Mer enn det jeg håpte på! Ble jo litt godt på kino på tirsdag, åsså var jeg på barselbesøk igår med vafler, cupcakes og sjokoladeboller. Og litt kake idag.... men helheten er bra::-D

Annonse

Gratulerer junimamma og løvemamma! Åh så misunnelig jeg er på den rusen det er å stå på vekta og se et så flott resultat. Unner dere verdt gram altså, dere har jobbet for det, og fortjent det :)

Her gikk det som fryktet. 77.0. Husker ikke men tror det er ca 0.5 opp. Min bursdagsgave fra meg selv til meg selv. Hurra... Det virker som kroppen er klar for å legge på seg igjen så fort den får mulighet. Og med min hastighet vil det vel ta hele mars å gå ned igjen.... :s irritert på meg selv ja. Skal ut og handle ukeshandelen i dag, skal kjøpe inn til salatlunsj og kanskje et par nutrilettbarer til frokost. Jeg har vært så matlei de siste ukene, så trenger litt ny mat innenfor mine rammer tror jeg. Eller så bare overspiser jeg av ting jeg ikke skal ha.

Kjenner følelsen din moota! Men moota, du er alltid så flink til å motivere oss andre så nå må du ta i mot noen støttende ord fra oss. Du har oppnådd altfor mye til å gi deg nå :) You go girl ;)

Minus en halv kilo!

21. feb: 79,4 kg

28. feb: 78,9 kg

Er egentlig litt skuffet, synes jeg har vært sulten hele uken, gått rundt med en romlende tom mage, også har jeg bare gått ned en halvkilo....

Og nå skal vi på tur, blir jo gjerne litt ekstra kos da, og jeg elsker hotellfrokoster. Må prøve å holde meg i nakken, men det er vanskelig når man er på tur altså.

Må virkelig skjerpe meg, skal jeg ha noe håp om å se 60-tallet før jeg fyller 40 år (som jo hele tiden har vært planen) har jeg ikke tid til å kaste bort mer tid.

Ser på dere andre også at det går opp og ned både med motivasjonen og resultatene, det er ikke lett dette. Men vi gir oss ikke jenter, dette skal vi klare!

Det var en del tull med vekta i går, måtte på flere ganger og bytte batterier. Så bestemte meg for å veie meg i dag også. Var 87,4 i dag. 87,6 sist torsdag. Så da får jeg bare tenke at jeg har stått i ro denne uka. Jeg har nok ikke gått ned 1/2 kilo siden i går. Har ikke vært på do eller noe.

Litt mer motivert da, men kjenner at det er vanskelig. Jeg har så lyst å bli slank og kunne bruke vanlige klær, og mine fine klær. Men jeg vet snart ikke om det er verdt det :(

Jo det er verdt det moota.

Du hadde/har det ikke noe bra når du er tykk -ikke sant? Det er det som gjør det ulykkelig, å være tykk og ikke leve det livet du ønsker å leve. Nå er du lei og føler det går sakte. Da får motivasjonen seg en knekk. Men du vet hva du ønsker; Å spise sunt, å ha kontroll og være fornøyd med deg selv, det tror jeg gjør deg lykkelig.

Å gi opp, trøstespise, gå opp igjen og se håpet du hadde bli knust, det tror jeg ikke gjør deg lykkelig. Det har du prøvd før, ikke sant?

Dette er bare en litt dårlig dag, du kjemper videre. Det er verdt det. DU er verdt det. :)

Takk for støttende or Sol-reg-latter :)

Du har nok rett, og ja det er en og mange dårlige dager. Jeg får det ikke til og det er en kamp for å la være å spise det man ikke skal.

Med en så lite aktiv hverdag, er det virkelig realistisk å klare å holde vekten etterpå? :vekt:

Annonse

Har heller ikke vært flink idag. Jeg kommer nok til å være tjukk til sommeren og til jeg dør.. Hater denne dritten! :(

Bollesøndag imorgen.. De burde låse meg inne til alle bollene er spist opp!

Uff he he moota. Beklager at jeg ler, men det er vel det man kaller galgenhumor? Hvordan gikk det med bollene? Så liksom for meg deg låst inne på soverommet, sånn passe sur og selvmedlidende mens familien satt i stia og mesket deg... ;)

Og så bra at du bare spiste på lørdag junimamma! Det er jo supert :)

Sol-regn-latter det gikk til hel#%& det vett du :(  Vi skulle ikke ha middag på søndag pga bollene. Men vi var så holsultne når vi kom hjem at vi måtte lage noe. Det ble makaroni med ost, det er jo slett ikke kaloririkt!!

Startet godt på mandag. Var så på møte med styret i vellaget, la i meg 3 boller..

Var flink i går og har vært i dag. Men blir ikke slank av det.. Får bare prøve videre. Krysser fingrene for ikke oppgang i morgen, men jeg kan vel kysse meg selv en viss plass.... haha :o

Svarer ikke alltid pga. jeg får ikke varsel. Glemmer å sjekke noen dager og da blir det ikke oppdatering heller.

Her blir det ingen veiing imorgen. Ikke tilgang til vekt. Fått til kun 2 dager trening uka her. Og imorgen skal vi feire 2 års dag til tantebarnet mitt. Har laget en osteiskake som jeg gleder meg å smake på:-)

Jeg har også lyst til å hoppe over, men som venninna mi sa i dag. Det beste er bare å veie seg og innse at det går feil vei.. Tja jeg er vel enig, men gruer meg.. :(

Jeg er bortreist denne uka, kommer sterkere tilbake neste uke. Har blitt litt mye sukker de siste dagene og til helga blir det kake :/ ikke vekt her heller så håper på stillstand neste uke. Skal prøve å få inn litt ekstra trening resten av uka.

Jeg har også lyst til å hoppe over, men som venninna mi sa i dag. Det beste er bare å veie seg og innse at det går feil vei.. Tja jeg er vel enig, men gruer meg.. :(

Jeg liker heller ikke veie meg når det går feil vei, men vi lurer bare oss selv så det er bedre å veie seg å se sannheten i øynene. (Mulig jeg trenger den peptalken om om ei uke)

Hahaha jah jeg fikk den i dag av venninna mi. Hun sliter med det samme. Gikk ned 15 kilo, opp 5. Men hun har mer litt sånn roen på det. Jeg vil bli tynn nå! :P  Hehe :D

Blir vel en ny sur dag i morgen.. Huff hvorfor jeg aldri klarer å gjøre en innsats og bare bli ferdig.. :(

75.7 kg. 1.3 ned fra forrige uke ( men da hadde jeg gått opp 0.5)

Jeg er veldig glad for at jeg nå endelig har kommet under der jeg var før jul! Det tok jo bare 2 mnd....

Uansett, jeg er veldig fornøyd med dagens veiing, og håper å krype videre nedover de neste ukene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...