Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?

Anbefalte innlegg

Løvemamma det er jo fantastisk! :duskedame:   Og tenk at jeg satt ved siden av en fersk godtepose med mange av mine favoritter i dag, uten å ta. Kikket på den mange ganger, men tok ikke! :)

Fortsetter under...

Freia sin melkesjokolade er best:-D

Var på butikken etter trening i ettermiddag og hadde såå lyst på kindersjokolade. Men la den fra meg og tok en banan istedenfor:-)

Sparer godisen til kinodate med samboer imorgen♥

Så flink du er junimamma81! :D  Jeg gleder meg til veiing nå når vi er så flinke :)

Jeg må nok ha en utskeiedag etter at vi er ferdige med denne konkurransen :P

Det er i hverdagen det er lettest :)  

Vi skal i bursdag på onsdag, men jeg trenger jo ikke spise noe. Lurer litt på om jeg bare skal la være. Det er jo veiing på torsdag. Tror jeg blir sint og lei om jeg går på vekta på torsdag og ikke har resultater fordi jeg har spist kaker på onsdagskvelden.. Og ekstra glad om det er nedgang og jeg lot være :D

Moota: er det ikke bra at du ikke syns den var så god :)  Da slipper du å knaske på den. Jeg synes også ren melkesjokolade er best, men melkesjokolade med oreo er bedre enn rene oreokjeks. :)

Kortslutning: Samlivsbrudd er noe herk uansett hvem det er som bryter. Håper jeg slipper å oppleve det med min nåværende mann. Vektmessig har du all grunn til å gi deg tidenes klapp på skuldra. Hva trener du mest styrke eller kondisjon? 

Ja, det er noe herk, uansett om man var enige om det også. Men jeg synes i grunn det er bra det ikke er lett, det skal da merkes når to foreldre velger å gå fra hverandre.

*Klapper meg på skuldra* :);)

Jeg trener begge deler. Jeg liker best tredemølla. Der kjører jeg både langøkter og intervalløkter for å variere og pushe kroppen litt. i tillegg trener jeg styrke to ganger i uka. Da trener jeg først de store muskelgruppene og så de mindre. Har noen program jeg bytter på, slik at jeg får variasjon og trent mest mulig forskjellige muskelgrupper. :)

Annonse

I dag har jeg en sånn dag at jeg lett kan sprekke og legge i meg masse sjokolade, rislunsjene som står i kjøleskapet og roper på meg, vaflene som lillebror vil ha til middag osv..

Er litt trøtt og lei og ønsker meg litt vekk!

Gi meg styrke!! Prøver å tenke at det snart er veiing og håper det gir motivasjon..

I dag har jeg en sånn dag at jeg lett kan sprekke og legge i meg masse sjokolade, rislunsjene som står i kjøleskapet og roper på meg, vaflene som lillebror vil ha til middag osv..

Er litt trøtt og lei og ønsker meg litt vekk!

Gi meg styrke!! Prøver å tenke at det snart er veiing og håper det gir motivasjon..

Ååh sånne dager er så kipe. Håper du har kommet deg greit igjennom og kan ta natten med god samvittighet.

Selv skal jeg snart finne senga, ønsker at vekta kunne bikke under 90 allerede nå. Men må vel kravle meg ned på tosifret først. Føler kiloene går så sakte så sakte. Jeg er litt sånn, neimen nå har jeg jo vært flink i noen dager også ønsker jeg 5kilos nedgang på null komma svish. Ser også ut til at tante rød er i anmarsj, håper ikke hun slår ut på vekta denne gangen. Jeg trenger å se litt nedgang nå.

Tja det gikk hardt utover pannekakerøra :/

Ellers greit. Føler jeg blir feitere jeg. . :o Om jeg gjør vil vise seg på torsdag :)

Æsj, de siste dagene har jeg spist mye rart. Vafler, sjokolade, potetgull... Ikke store mengder, men litt. Kjenner jeg har sug på et eller annet, og da blir det dessverre noe usunt. Har skikkelig lyst på en røyk, men det har jeg heldigvis holdt meg unna!!

Moota, positive tanker nå :) Skjønner at man kan føle seg større noen dager. Og andre dager føle seg så mye bedre. Pysken som tuller :)

Og må si det høres utrolig kvalmt ut med bare pannekakerøre? Lager du røra selv eller er det fra pose?

Vi alle har vel våre rare lyster når det gjelder mat ;)

Hei damer!

Så flinke der er:) kan vel ikke skryte på meg så mye tror jeg...til tider fornuftig andre tider ikke. Men klare ikke skjerpe meg skikkelig, så da går jeg her og suller og venter på et under skal ikke gi, er bare litt mye på en gang. Tror jeg skal klare og hindre og gå opp, men tvilsomt jeg går ned.

Jaja innom og leser av og til

Lykke til:))

Æsj, de siste dagene har jeg spist mye rart. Vafler, sjokolade, potetgull... Ikke store mengder, men litt. Kjenner jeg har sug på et eller annet, og da blir det dessverre noe usunt. Har skikkelig lyst på en røyk, men det har jeg heldigvis holdt meg unna!!

Moota, positive tanker nå :) Skjønner at man kan føle seg større noen dager. Og andre dager føle seg så mye bedre. Pysken som tuller :)

Og må si det høres utrolig kvalmt ut med bare pannekakerøre? Lager du røra selv eller er det fra pose?

Ja jeg vet jeg er litt rar, men pannekakerøra mi smaker som himmelen haha, til mitt forsvar :P

Lagde i går, 8 vanlige egg, 6 ss sukker, 1 ss vaniljesukker, nesten 1/2 sånn 3/4 liter fløte. Noen dl h-melk. Noen dl mel. Blander egg, sukker og vanlijsukker og rører godt. Har i fløte. Har i masse mel og så melk til passe konsistens, som faktisk er ganske tynn.

Jeg er svak for deig også jeg. Kakemanndeig, pepperkaker, bolledeig osv. Selvfølgelig kan jeg ikke være svak for salat, men igjen det er vel derfor jeg ser ut som jeg gjør :P

Annonse

Hei damer!

Så flinke der er:) kan vel ikke skryte på meg så mye tror jeg...til tider fornuftig andre tider ikke. Men klare ikke skjerpe meg skikkelig, så da går jeg her og suller og venter på et under skal ikke gi, er bare litt mye på en gang. Tror jeg skal klare og hindre og gå opp, men tvilsomt jeg går ned.

Jaja innom og leser av og til

Lykke til:))

Du må kjempe! Som jeg kjempet i går! Tenk jeg spiste ikke noe sjokolade i går. Og den ropte ganske høyt på meg etter at jeg hadde sittet oppe på gulvet utfor rommet til storesøster i et par timer og for å få henne til å legge, eller i det minste ikke komme ut flere ganger..

Klokken var for lengst passert 23 når jeg kom ned..

Jeg gruer meg litt til veiing i morgen, men er jo spent også. Må jo gjøre endringer om det ikke går rett vei :P

Slipper i alle fall å gå i selskapet i dag, mannen går med lillebror. Jeg skal få være hjemme med storesøster som ikke får gå pga. usedvanlig dårlig oppførsel :(

Jeg har ikke noe imot å gå altså, men de har alltid så mange gode kaker hehe :D

Håper på litt motivasjon i morgen. Det hjelper om man ser at det går rette vei, så krysser fingrene for det :)

Ja jeg vet jeg er litt rar, men pannekakerøra mi smaker som himmelen haha, til mitt forsvar :P

Lagde i går, 8 vanlige egg, 6 ss sukker, 1 ss vaniljesukker, nesten 1/2 sånn 3/4 liter fløte. Noen dl h-melk. Noen dl mel. Blander egg, sukker og vanlijsukker og rører godt. Har i fløte. Har i masse mel og så melk til passe konsistens, som faktisk er ganske tynn.

Jeg er svak for deig også jeg. Kakemanndeig, pepperkaker, bolledeig osv. Selvfølgelig kan jeg ikke være svak for salat, men igjen det er vel derfor jeg ser ut som jeg gjør :P

Med den røra skjønner jeg godt at du mener den smaker som himmelen :) Den hørtes veldig god ut :) Min blir litt kjedelig i forhold: Egg, sukker, salt, mel og melk... ;)

Tror jeg må teste både havregrøten og pannekakene dine jeg :)

Med den røra skjønner jeg godt at du mener den smaker som himmelen :) Den hørtes veldig god ut :) Min blir litt kjedelig i forhold: Egg, sukker, salt, mel og melk... ;)

Tror jeg må teste både havregrøten og pannekakene dine jeg :)

Hehe ja jeg lager nok mer dessert pannekaker både til middag og til andre anledninger. Liker også veldig godt lite stekt pannekaker. Eks. bare stekt på en side eller på veldig lav varme slik den stivner, men ikke blir skikkelig gjennomstekt. Som sagt vet jeg om at jeg er litt spesiell :o 

Ja gi gjerne tilbakemelding på om du liker det da :D

13.02.2014: 104kg

20.02.2014: 103kg

27.02.2014: 102kg

Nedgang selv med tante rød det er jeg fornøyd med, jobber i stallen hver dag og det gjør underverker. Gå rundt, møkke hele dagen blir lite sitting da :)

Endret av ♥ Løvemamma ♥

13.02.2014: 104kg

20.02.2014: 103kg

27.02.2014: 102kg

Nedgang selv med tante rød det er jeg fornøyd med, jobber i stallen hver dag og det gjør underverker. Gå rundt, møkke hele dagen blir lite sitting da :)

Så bra!! :)

Løvemamma du ruler! :D  Og leder :D

Jeg har altså slanket meg denne uka med å gå opp?? Hva faen?

Sist uke 87,6 kilo. Denne uka 87,9 kilo.

Vet ikke om jeg skal gi opp og gi faen eller prøve hardere. Har foreløpig spist så masse sjokolade at jeg er kvalm. Så får jeg se hva resten av dagen og uka bringer.. Ikke motivert for en dritt i dag.

Dere veier dere på morgenen alle sammen? Da må i såfall jeg bytte veiedag til tirsdag. . Her blir det veiing ikveld før trening. ..

Moota : du har ikke lov til å gi opp;-) vi er her for deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...